Hızlı tüketim harcamaları arttı

10.04.2015 12:14

Son güncelleme : 10.04.2015 12:25

GfK`nın verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 arttı.



GfK'nın verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 arttı.



GfK Türkiye'nin hızlı tüketim harcamaları verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 artarken, ocak ayına göre 6,5 azaldı.



Mart 2014 ile Şubat 2015 aralığında ciro bazında en yüksek pazar payına sahip ilk 3 satış kanalı sırasıyla, "bakkal ve mahalle marketleri", "indirim marketleri" ve "lokal zincirler ve tek süpermarketler" oldu.



Hanelerin, ciro bazında en yüksek paya sahip satış kanalı olan bakkal ve mahalle marketlerinde en çok harcama yapılan ilk 3 kategorinin, sırasıyla tütün mamulleri, ekmek ve sebze olduğu tespit edildi.

 





18:051.435
Değişim :  0,21% |  2,98
Açılış :  1.434  
Önceki Kapanış :  1.432  
En Yüksek
1.441
En Düşük
1.425
BIST En Aktif Hisseler18:05
SAFKR 9,35 74.910.547 % 10,00  
KTSKR 35,44 55.296.789 % 9,99  
GENIL 13,00 781.941.785 % 9,98  
SNKRN 23,16 1.105.076 % 9,97  
PENTA 48,78 7.825.339 % 9,96  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 8,6166 8,6182 % 0,03  
Euro 10,1401 10,1706 % 0,16  
Sterlin 11,9276 11,9874 % 0,82  
Frank 9,3829 9,4395 % 0,28  
Riyal 2,2920 2,3034 % 1,19  
18:05 Alış Satış %  
Altın Ons 1.763 1.764 0,66  
Altın Gr. 488 488 -5,73  
Cumhuriyet 3.246 3.295 -33,00  
Tam 3.233 3.316 -34,44  
Yarım 1.562 1.604 -16,66  
Çeyrek 784 802 -8,33  
Gümüş.Ons 24,30 24,37 0,00  
Gümüş Gr. 6,73 6,75 0,00  
B. Petrol 70,30 70,30 -0,99