22.04.2024 07:06:24 Hızlı tüketim harcamaları arttı - Türkiye'nin bir numaralı finans ve ekonomi portalı uzmanpara.com.

Hızlı tüketim harcamaları arttı

10.04.2015 12:14

Son güncelleme : 10.04.2015 12:25

GfK`nın verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 arttı.



GfK'nın verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 arttı.



GfK Türkiye'nin hızlı tüketim harcamaları verilerine göre, hızlı tüketim harcamaları şubatta, geçen yılın aynı göre yüzde 8,3 artarken, ocak ayına göre 6,5 azaldı.



Mart 2014 ile Şubat 2015 aralığında ciro bazında en yüksek pazar payına sahip ilk 3 satış kanalı sırasıyla, "bakkal ve mahalle marketleri", "indirim marketleri" ve "lokal zincirler ve tek süpermarketler" oldu.



Hanelerin, ciro bazında en yüksek paya sahip satış kanalı olan bakkal ve mahalle marketlerinde en çok harcama yapılan ilk 3 kategorinin, sırasıyla tütün mamulleri, ekmek ve sebze olduğu tespit edildi.

 





'
18:059.693
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  9.431  
Önceki Kapanış :  9.693  
En Düşük
9.421
En Yüksek
9.715
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
TTKOM 39,16 1.459.788.250 % 10,00  
MAGEN 19,58 356.147.014 % 10,00  
ISBTR 524.947,50 13.073.793 % 10,00  
TKFEN 44,94 644.409.466 % 9,99  
SILVR 22,68 111.500.027 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5907 32,6004 % 0,31  
Euro 34,7459 34,7700 % 0,23  
Sterlin 40,0743 40,2752 % 0,08  
Frank 35,5019 35,6799 % -0,15  
Riyal 8,6285 8,6717 % 0,00  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,00 28,03 % 0,66  
Platin 935,28 937,40 % 0,66  
Paladyum 1.026,51 1.030,50 % 0,66  
Brent Pet. 86,63 86,63 % 0,66  
Altın Ons 2.369,32 2.369,68 % 0,66