Merkez`den 3 milyar TL`lik repo ihalesi

18.02.2016 10:01

Son güncelleme : 18.02.2016 10:06

Merkez Bankası, 3 milyar TL`lik repo ihalesi açtı.



Merkez Bankası, haftalık miktar bazlı repo ihalesinin vadesini 25 Şubat olarak belirledi.
   
Merkez Bankası, geçici likidite sıkışıklığını azaltmak için repo ihaleleri yapıyor.

 





17:5914.735
Değişim :  -0,63% |  -92,85
Açılış :  14.711  
Önceki Kapanış :  14.827  
En Düşük
14.658
En Yüksek
14.876
BIST En Aktif Hisseler17:59
BIGEN 81,95 162.383.177 % 10,00  
CELHA 18,37 539.199.596 % 10,00  
BIGCH 7,70 300.231.369 % 10,00  
SMRVA 15,85 901.081.385 % 9,99  
DGGYO 42,48 24.413.335 % 9,99  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4524 46,4711 % 0,06  
Euro 53,2775 53,3438 % 0,08  
Sterlin 61,2828 61,5900 % 9,18  
Frank 57,3598 57,6473 % 10,10  
Riyal 12,3468 12,4087 % 11,60  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,95 66,01 % 0,66  
Platin 1.669,66 1.672,42 % 0,66  
Paladyum 1.270,35 1.274,86 % 0,66  
Brent Pet. 79,02 79,02 % 0,66  
Altın Ons 4.195,04 4.195,56 % 0,66