Pfizer merkez binasını satıyor

07.10.2016 08:02

Son güncelleme : 07.10.2016 11:12

Pfizer, New York`taki genel merkezini gelecek yıl sonuna kadar satacak



Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden biri olan Pfizer, Manhattan bölgesinde yeni bir genel merkez binası aradığını ve uzun süredir kullandığı genel merkez binasını gelecek yıl sonuna kadar satacağını bildirdi.

Açıklamada, yeni bulunancak binaya 2019'un ilk yarısında taşınmayı planladığını da vurguladı.




18:0514.730
Değişim :  -0,03% |  -4,85
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.698
En Yüksek
14.871
BIST En Aktif Hisseler18:05
SERNT 11,22 505.711.752 % 10,00  
MOGAN 13,97 287.419.618 % 10,00  
PAMEL 92,40 156.582.151 % 10,00  
ESCOM 6,60 559.904.893 % 10,00  
SOKE 18,37 270.713.617 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4677 46,4777 % 0,03  
Euro 52,9664 53,3337 % 0,36  
Sterlin 61,3491 61,6566 % 9,30  
Frank 57,2494 57,5363 % 9,89  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,05 65,11 % 0,66  
Platin 1.678,52 1.685,92 % 0,66  
Paladyum 1.265,72 1.273,61 % 0,66  
Brent Pet. 77,63 77,63 % 0,66  
Altın Ons 4.191,27 4.191,85 % 0,66