Pfizer merkez binasını satıyor

07.10.2016 08:02

Son güncelleme : 07.10.2016 11:12

Pfizer, New York`taki genel merkezini gelecek yıl sonuna kadar satacak



Dünyanın en büyük ilaç üreticilerinden biri olan Pfizer, Manhattan bölgesinde yeni bir genel merkez binası aradığını ve uzun süredir kullandığı genel merkez binasını gelecek yıl sonuna kadar satacağını bildirdi.

Açıklamada, yeni bulunancak binaya 2019'un ilk yarısında taşınmayı planladığını da vurguladı.




11:3013.886
Değişim :  0,18% |  25,49
Açılış :  13.900  
Önceki Kapanış :  13.861  
En Düşük
13.796
En Yüksek
13.922
BIST En Aktif Hisseler11:28
IHLAS 1,38 202.670.626 % 24,71  
EMPAE 144,10 467.431.792 % 10,00  
A1CAP 10,80 98.385.441 % 9,98  
AYEN 39,26 79.714.283 % 9,97  
GSDDE 15,01 96.061.419 % 9,96  
11:28 Alış Satış %  
Dolar 46,1140 46,1266 % 0,04  
Euro 53,2911 53,3021 % 0,17  
Sterlin 61,5269 61,8353 % 9,62  
Frank 57,7306 58,0199 % 10,81  
Riyal 12,2527 12,3141 % 10,75  
11:28 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,75 68,81 % 0,66  
Platin 1.769,02 1.773,52 % 0,66  
Paladyum 1.228,81 1.233,06 % 0,66  
Brent Pet. 92,39 92,39 % 0,66  
Altın Ons 4.333,78 4.334,30 % 0,66