Vergiler artmaya başladı

30.12.2014 10:59

Son güncelleme : 30.12.2014 10:59



Mobil telefon aboneliğinin ilk tesisinde maktu vergi tutarı 44,00 TL'ye çıkarıldı.





Mobil telefon aboneliğinin ilk tesisinde maktu vergi tutarını artıran Maliye Bakanlığı Tebliği Resmi Gazete'de yayımlandı.




Buna göre daha önce 40,00 TL olarak uygulanan maktu vergi, yüzde 10,11 olan yeniden değerleme oranı seviyesinde artırılarak 44,00 TL'ye çıkarıldı.




17:5912.266
Değişim :  0,43% |  52,40
Açılış :  12.265  
Önceki Kapanış :  12.214  
En Düşük
12.208
En Yüksek
12.332
BIST En Aktif Hisseler17:59
CUSAN 21,78 29.195.662 % 10,00  
BARMA 6,16 9.542.026 % 10,00  
GEREL 26,18 168.010.759 % 10,00  
ESCAR 16,28 45.417.928 % 10,00  
CEMZY 6,05 31.133.547 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 49,1432 49,3979 % 0,29  
Euro 54,9452 55,6494 % 0,46  
Sterlin 64,9112 65,2365 % 0,02  
Frank 59,0713 59,3674 % 0,14  
Riyal 13,0556 13,1210 % -0,10  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,78 60,86 % 0,66  
Platin 1.686,53 1.692,21 % 0,66  
Paladyum 1.148,65 1.159,11 % 0,66  
Brent Pet. 104,43 104,43 % 0,66  
Altın Ons 4.194,19 4.194,71 % 0,66