Akbank/Binbaşgil: Artık şubelerimize gelmeden, mobilden, anında, istenilen yer ve zamanda, kağıtsız, ıslak imzasız Akbanklı olmak mümkün

22.02.2021 15:17
Akbank/Binbaşgil: Artık şubelerimize gelmeden, mobilden, anında, istenilen yer ve zamanda, kağıtsız, ıslak imz


Uzaktan müşteri olma uygulamasının başlamasıyla birlikte tüm
Türkiye'yi Akbanklı olmaya davet eden Akbank Genel Müdürü Hakan
Binbaşgil, Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri Genel
Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce ve Teknoloji ve Operasyon Genel
Müdür Yardımcısı İlker Altıntaş konuya ilişkin açıklamalarda
bulundular.
"Artık şubelerimize gelmeden, mobilden, anında, istenilen yer ve
zamanda, kağıtsız, ıslak imzasız Akbanklı olmak mümkün"
Bankacılıkta yeni bir çağın başladığının altını çizen Akbank Genel
Müdürü Hakan Binbaşgil, "Türkiye'yi geleceğe taşıyacak öncü banka olma
vizyonuyla Akbank'ta uzun süredir bütünsel bir dijital dönüşüm
stratejisini hayata geçiriyoruz. Değişime öncülük ederek
müşterilerimizin hızla değişen davranış ve beklentilerini karşılarken,
geleceğin bankacılığını bugünden sunmak için çalışıyoruz. İçinden
geçtiğimiz pandemi dönemi de büyük değişimlerin yaşandığı bir süreç
oldu. Özellikle dijital hizmetlerin çok daha öne çıktığını somut bir
şekilde gözlemledik. Yeni yasal düzenlemenin resmi gazetede
yayınlaması ile birlikte yakın zamanda hayatımıza girecek uzaktan
müşteri olma süreci de bu eğilimi destekleyecek ve sektörde yeni bir
dönemi başlatacak. Tüm müşteri etkileşim noktalarında deneyim odaklı,
sade ve yalın hizmetler sunan bir banka olarak, uzaktan müşteri
edinimi konusunda da mükemmel hizmet vermek için hazırız.
Hizmetlerimizden faydalanmak isteyenler, uluslararası tasarım
ödüllerine sahip uygulamamız Akbank Mobil'i mobil cihazlarına
indirerek, şubelerimize gelmeden diledikleri yerden ve istedikleri
zaman, dakikalar içerisinde, kağıtsız, imzasız Akbanklı olabilecekler.
İhtiyaç duydukları temel bankacılık ürünlerimize anında
ulaşabilecekler. Tüm Türkiye'yi Akbanklı olmaya davet ediyoruz."
"Dijital bankacılık hizmetlerimizle bu yeni döneme öncülük
ederken, ülkemizdeki finansal kapsayıcılığa da önemli katkı
sağlayacağız"
"Türkiye'de mevduat bankaları arasında uzun vadeli somut hedefler
veren öncü bankalardan biri olduk. Bu somut hedeflerimiz çerçevesinde
sürdürülebilirliği, sürdürülebilir finansman, insan ve toplum,
ekosistem yönetimi ve iklim değişikliğini içeren geniş bir kapsamda
ele alıyoruz. Bu bağlamda dijital bankacılığı aynı zamanda finansal
kapsayıcılığı hızla geliştirmek için de önemli bir araç olarak
görüyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz dijital ve yenilikçi ürün ve
hizmetleri geliştirerek yaygınlaştıracağız. Bu yeni dönemin
hedeflerimize ulaşmada önemli bir etkisi olacağına inanıyoruz.
Euromoney tarafından "Gelişmekte Olan Piyasaların En İyi Bankası"
unvanına layık görülen ilk Türk bankası olarak bu yeni döneme de
öncülük etmek için hazırız."

"Mobilden Akbanklı olanlara yıl boyunca pek çok avantaj sunulacak"

Bu yeni dönemde en iyi deneyimi sunan bankaların öne çıkacağına
dikkat çeken Akbank Strateji, Dijital Bankacılık ve Ödeme Sistemleri
Genel Müdür Yardımcısı Burcu Civelek Yüce, "Uçtan uca dijitalleşen
müşteri olma süreciyle birlikte sektörümüzde yeni bir dönem
başlayacak. Kullanıcılar bu yeni yasal düzenleme sayesinde, Akbank
Mobil'i indirip bilgilerini girerek ve kısa bir video görüşmesi
yaparak dakikalar içinde Akbank müşterisi olabilecekler. Müşterimiz
olmak için Akbank Mobil'i indirenler vadesiz hesap, banka kartı, kredi
ve kredi kartı başvurularını da anında yapabilecekler. Üstelik
onaylanan kredi ve kredi kartı başvurularında, müşteri olma sürecinin
sonunda, kredi hesaplarına yatmış, kredi kartları kullanıma açılmış
olacak. Böylelikle kullanıcılar, son derece yalın ve akıcı bir
deneyimle diledikleri yerden diledikleri zaman Akbank müşterisi
olurken aynı zamanda pek çok temel bankacılık ürününe de kısa sürede
sahip olabilecekler.
Akbank Mobil'den bu dijital süreç ile Akbank müşterisi olanlar
için yıl boyunca avantajlar da sunacağız. Mobilden Akbank müşterisi
olanlar, 1 yıl boyunca EFT/Havale, limit üstü para çekme ve ortak ATM
işlemlerinden ücretsiz faydalanabilecekler. Ayrıca, Akbank Mobil'den
müşteri olanları günlük alışkanlıklarıyla yeni avantajlara sahip
olabilecekleri güzel bir sürpriz daha bekliyor olacak."
"Akbank Mobil, 300'den fazla fonksiyonu ile müşterilerimizin tüm
bankacılık ihtiyaçlarına en iyi çözümü sunuyor."
"Bugn Akbank Mobil'de 300'den fazla fonksiyon ile
müşterilerimizin bankacılık ihtiyaçlarına son derece bütünsel bir
yaklaşımla en iyi çözümü sunuyoruz. Uygulamamızın arkasında güçlü
analitik modeller var. Bu sayede müşterilerimizin ihtiyaçlarını
anlıyor ve proaktif çözümlerle ihtiyaç anında yanlarında yer alıyoruz.
Akıllı arama servisimiz ile gereksinim duydukları tüm hizmetlere
kolayca erişebilmelerini sağlıyoruz.
Akbank Mobil'de müşterilerimiz için para transferleri, ödemeler
gibi günlük bankacılık işlemlerinde birçok yenilikçi hizmet hayata
geçirdik. Örneğin müşterilerimiz QR kod ve bluetooth teknolojilerinin
de içinde bulunduğu beş farklı yöntemle para transferi yapabiliyorlar.
Telefon rehberine kaydeder gibi alıcıları kaydedip, akıllı
sistemlerimiz sayesinde geçmiş verilere dayanarak önerdiğimiz para
transferlerini görebiliyorlar ve işlemlerini saniyeler içinde
tamamlayabiliyorlar. Ürün başvurularını Akbank Mobil'den çok hızlı
gerçekleştirebiliyor, ürün ve servislere ait içeriklerimiz sayesinde
satın alma kararı öncesinde gerek duydukları bilgilere
erişebiliyorlar. Ayrıca geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz yatırım
menüsüyle müşterilerimiz Akbank Mobil'i birikimlerini ve yatırımlarını
değerlendirmek için de etkin bir şekilde kullanabiliyorlar.
Tüm bunlarla birlikte Akbank Mobil'e akıl eklemeye devam ettik.
Müşterilerimizin uygulama içinden ulaşarak finansal işlem
yapabileceği, merak ettiği soruların cevabını bulabildiği chatbot'umuz
Akbank Asistan, yapay zeka ile çalışıyor. 165 işlemde müşterilerimize
yardımcı olabilme kabiliyetine sahip. Bunların 75'ini ise baştan sona
tamamlayabiliyor. %80 anlama kabiliyetine sahip, teknik açıdan çok
güçlü bir chatbot. Ayrıca yine deneyim ve tasarım vurgumuz
chatbot'umuza da yansıdı. Akbank Asistan deneyimini uluslararası bir
ajans ile birlikte sıfırdan tasarladık. Karakterini, diyaloglarını ve
müşterilerimizin yaşayacağı deneyimi en ince detayına kadar çalıştık.
Müşterilerimiz Akbank Asistan sayesinde Akbank Mobil'de kendilerini
yalnız hissetmeyecekler."
"NFC, OCR, biyometrik kontroller ve görüntülü görüşme adımlarıyla
uzaktan dilediğiniz yerden güvenli bir şekilde Akbank müşterisi olmak
artık mümkün"
Yeni dönem için çalışmaların çok daha önceden başladığını ve
teknolojik hazırlıkların tamamlandığını belirten Akbank Teknoloji ve
Operasyon Genel Müdür Yardımcısı İlker Altıntaş ise "Akbank olarak
dijitalleşme vizyonumuz, güçlü teknolojik altyapımız, en güncel ve
yeni teknolojilerle sürekli geliştirdiğimiz uygulamalarımız, modern
veri merkezimiz ve iletişim altyapımız, yetkin ve tecrübeli
ekiplerimizle bu yeni döneme hazırız. Uzaktan müşteri edinimi için
ileri teknolojileri kullanarak tasarladığımız sürecimizi baştan sona
OCR (Otomatik Karakter Tanıma), NFC (Yakın Mesafe İletişim),
biyometrik kontroller ve görüntülü görüşme adımlarıyla birbirini
tamamlayan, çapraz teyitlerin yapıldığı tek bir oturum şeklinde
tasarladık. Mobil uygulamamız üzerinden ilerleyecek süreçte OCR ve NFC
teknolojilerini kullanarak müşterimizin kimliğine dair tüm
doğrulamaları gerçekleştireceğiz. Müşterilerimizin güvenliği için
titizlikle tasarladığımız süreçte gerekli doğrulamalar için ileri
kripto teknikleri ve otantikasyon yöntemlerinden faydalanacağız.
Kimlik kontrolünün ardından işlemi yapan kişinin gerçekten kimlik
sahibi olduğunu teyit etmek için müşterinin selfie görüntüsü ile
kimlik kartı üzerindeki biyometrik fotoğrafını eşleştirirken bir
yandan da canlılık testleri yapacağız. NFC ve biyometrik kontrollere
ek olarak, özel güvenlik eğitimleri almış çalışanlarımızın
müşterilerimizle yapacağı görüntülü görüşme ile destekleyeceğimiz
sürecimizin güvenli, hızlı, pratik ve en iyi müşteri deneyimi ile
tamamlanmasını hedefliyoruz. Şubelerimize gelmelerine gerek kalmadan,
diledikleri yerden, dakikalar içerisinde isteyenleri Akbanklı
yapabiliyor olabilmek bankacılık sektörü açısından önemli bir adım.
Çok önemli değişimler yaratacağını öngörüyoruz, milyonlara hoş geldin
demeye hazırız" dedi.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
17:599.916
Değişim :  2,05% |  198,85
Açılış :  9.763  
Önceki Kapanış :  9.717  
En Düşük
9.751
En Yüksek
9.956
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler17:59
AKMGY 363,00 75.530.655 % 10,00  
YGYO 8,25 17.190.368 % 10,00  
BALAT 25,52 6.263.545 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 32,4246 32,4375 % -0,15  
Euro 34,6533 34,7411 % -0,66  
Sterlin 40,2905 40,4925 % -0,56  
Frank 35,2662 35,4430 % -0,65  
Riyal 8,5986 8,6417 % -0,40  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,19 27,25 % 0,66  
Platin 915,96 918,11 % 0,66  
Paladyum 954,56 959,53 % 0,66  
Brent Pet. 89,32 89,32 % 0,66  
Altın Ons 2.337,84 2.338,38 % 0,66