Arçelik ve Turkcell, televizyon izleme alışkanlıklarına ve müşterilerin beklentilerine cevap verecek bir iş birliğine imza attı

18.11.2020 09:43
Arçelik ve Turkcell, televizyon izleme alışkanlıklarına ve müşterilerin beklentilerine cevap verecek bir iş bi


Yenilikçi yaklaşımlarıyla öne çıkan Türkiye’nin lider
markalarından Arçelik ve Turkcell, televizyon izleme alışkanlıklarına
ve müşterilerin beklentilerine cevap verecek bir iş birliğine imza
attı. İş birliği kapsamına Arçelik’in büyük ekran televizyonlarını
alanlar, kumandaya eklenen TV+ tuşu sayesinde Türkiye’nin en çok
izlenen televizyon platformuna tek tuş ile erişebilecek. Üstelik TV+
tuşu olan kumandalar ile pazara sunulan Arçelik UHD Smart
televizyonları alanlara 150’den fazla TV kanalını ve 5 binden fazla
film, dizi ve en heyecanlı spor müsabakalarını izleyebilecekleri 3 ay
geçerli TV+ Premium üyeliği hediye edilecek.
Müşterileri için evde geçirilen vakti daha keyifli hale getirmek
üzere yola çıkan Arçelik ve Turkcell, Türkiye’de ilk olan yeni bir iş
birliğine imza attı. Yapılan iş birliği sonucunda Arçelik’in Kasım ayı
itibariyle satışa sunulan UHD Smart televizyonlarının kumandasına,
Türkiye’de mobil televizyon izlenme alanında yüzde 47 ile pazar lideri
olan TV+’a erişim için ayrı bir tuş eklendi. Pazara yeni sunulan 43
ile 65 inç UHD Smart televizyonlardan satın alanlar, smart kumanda
yanında TV+ Premium üyeliğini de 3 ay boyunca deneyimleyecek. Böylece
150’den fazla canlı TV kanalı ve 5 binden fazla film, dizi ve en
heyecanlı spor müsabakalarını Arçelik televizyonların üstün görüntü
kalitesi ve ses performansıyla birleşerek televizyon severlere
benzersiz bir izleme deneyimi sunacak.

Can Dinçer: “Yerli ve milli iki markanın iş birliğinden mutluluk
duyuyoruz”

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, “İhtiyaçlarımızın
farklılaştığı, tüketim alışkanlıklarımızın değiştiği pandemi döneminde
evlerimizde uzun vakitler geçirdik. Bu dönemin en temel trendlerinden
biri kültür-sanat-eğlence içeriklerinin de evden takip edilmesi oldu.
Tüm gelişmeleri takip edebileceğimiz, ailecek vakit geçirmek için
programlar, filmler, spor müsabakaları izleyebileceğimiz en geniş
platform olarak da televizyonlar öne çıktı.Hal böyle olunca TV+’ı
televizyonlarımıza ekleyerek izlenebilecek seçeneklerin artırılması
adına Turkcell ile bir iş birliği yaptık. Çerkezköy İşletmemiz’deki
Arçelik mühendislerinin çalışmalarıyla TV+’ı büyük ekran
televizyonlarımıza taşımayı başardık. Ülkemizde ilhamını
yenilikçilikten alan, yerli ve milli üretim ve hizmet sağlayan, iki
büyük markanın bu iş birliğinden dolayı büyük heyecan ve memnuniyet
duyuyoruz” dedi.

Ataç Tansuğ: “Büyük ekran stratejimizle daha geniş kitlelere
ulaşacağız”

Turkcell’in Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür
Yardımcısı Ataç Tansuğ ise bu iş birliğiyle ilk kez yerli bir
televizyon platformunun yerli bir televizyon üreticisinin kumandasında
yer aldığını ifade ederek, “TV+ hem sahip olduğu benzersiz teknik
özellikleri hem de sunduğu zengin içeriği ile Türkiye’nin en popüler
TV platformlarından birisi durumunda. TV+’ta kullanıcılarımız günlük
ortalama 70 dakika televizyon izliyor. Televizyon severler TV+’ın
zengin içeriğine her zaman her yerden kolayca ulaşmak istiyor. Büyük
ekran stratejimiz doğrultusunda TV+’ı Türkiye’nin önde gelen
markalarından Arçelik’le daha geniş kitlelere ulaştırmak istiyoruz.
Önümüzdeki dönemde izleyicilerimizin değişen alışkanlık ve taleplerini
göz önünde bulundurarak onlara en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya
devam edeceğiz” diye konuştu.

TV+’a tek tuşla erişim sunan ilk marka Arçelik

Dilediğin zaman istediğin içeriği izleme fırsatı sunan dijital
içerik platformlarına her geçen gün artan ilgiden yola çıkarak
tasarlanan iş birliğinin altyapı çalışmaları Turkcell mühendislerince
gerçekleştirilirken, uyumluluk, test ve kontrol süreçleri Arçelik’in
Çerkezköy İşletmesi’ndeki Türk mühendislerin çalışmalarıyla tamamlandı.
İçerik olarak zengin bir deneyim yaşatan ve kolay kullanımıyla öne
çıkan TV+’ın Smart TV platform entegrasyonu yapıldı. Genel test ve
uyumlandırma çalışmaları yanında canlı yayınları 24 saat geri
sarabilme, yayını buluta kaydetme ve altyazı desteği için Ar-Ge
yazılım tasarım ekibi, TV medya oynatıcısı ve internet tarayıcısında
ciddi alt yapısal değişiklikler gerçekleştirdi. Tamamlanan çalışmalar
sonucunda Arçelik, TV+’a tek tuşla erişim sunan ilk marka oldu.
Televizyonlardan satın alan müşteriler, TV+ hesaplarında canlı
yayınları, spor müsabakalarını, popüler dizileri takip ederken,
çocuklar için de eğlenceli çizgi film ve animasyonlara erişim
sağlayabilecekler.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:059.645
Değişim :  -0,50% |  -48,44
Açılış :  9.795  
Önceki Kapanış :  9.693  
En Düşük
9.645
En Yüksek
9.832
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
AKYHO 6,90 29.290.868 % 0,00  
BASCM 15,02 2.767.702 % 0,00  
AYES 43,00 2.124.673 % 0,00  
BALAT 22,92 2.344.336 % 0,00  
BMSTL 33,98 26.354.596 % 0,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,5801 32,5873 % 0,23  
Euro 34,8375 34,8487 % 0,53  
Sterlin 39,9806 40,1810 % 0,42  
Frank 35,4964 35,6743 % 0,42  
Riyal 8,6217 8,6649 % 0,28  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 26,84 26,87 % 0,66  
Platin 913,03 914,53 % 0,66  
Paladyum 998,33 1.002,47 % 0,66  
Brent Pet. 87,88 87,88 % 0,66  
Altın Ons 2.304,31 2.304,72 % 0,66