BASIN BÜLTENİ-Arçelik, global gücün yeni reklam kampanyası ile anlatıyor

14.06.2016 17:45
BASIN BÜLTENİ-Arçelik, global gücün yeni reklam kampanyası ile anlatıyor



Ev teknolojilerinin lider şirketi Arçelik A.Ş., dünya çapındaki
faaliyet ve başarılarını yeni reklam filmiyle vurguluyor. “Bu
topraklardan çıktık, tüm dünyayı memleketimiz yaptık” sloganıyla,
global gücünü tüm Türkiye ile beraber gururla paylaşıyor.
Ev teknolojilerinin lider şirketi Arçelik A.Ş., dünya çapına
yayılan güçlü faaliyet ağını yeni reklam kampanyasıyla anlatıyor.
Cambridge, Johannesburg, Berlin, New York ve İstanbul’da geçen reklam
filmi “Bu topraklardan çıktık, tüm dünyayı memleketimiz yaptık”
temasıyla, global Ar-Ge, üretim, satış ve istihdam gücüne vurgu
yapılıyor.
Temelleri 1955 yılında Türkiye’de atılan Arçelik A.Ş., 133 ülkede
faaliyet gösteren 10 farklı markayı Türkiye’den yöneten bir dünya
şirketi olarak faaliyet gösteriyor.
Dünya çapında 10 Ar-Ge merkezi, 6 ülkedeki 15 üretim tesisi ve 27
bin çalışan ile tüm dünyaya teknoloji üreten şirket, teknoloji ve
tasarımda öncü, enerji ve su verimliliğinde rekor sahibi ürünler
geliştiriyor. Türkiye’nin Ar-Ge lideri ve patent şampiyonu olan
Arçelik A.Ş., Dünya Fikri Haklar Örgütü’nün en çok uluslararası patent
başvurusuna sahip ilk 200 şirketi arasında yer alan tek Türk şirketi
konumunda.
Bugün dünya çapında tam 27 bin kişi ‘Nerde çalışıyorsun?’
sorusuyla karşılaştığında Türkçe bir cevap veriyor: “Arçelik”
Yeni reklam filmi, şirketin global ölçekteki lider konumunu farklı
ülkelerdeki örneklerle anlatan kesitler içeriyor. Filmde, İngiltere’de
Cambridge Science Park’ta kurulu Ar-Ge merkezi, Almanya’da çok sayıda
ödül kazandığı tasarım ödülü organizasyonları, New York’ta en lüks
rezidanslara yapılan satışlar ve Türkiye’deki üretim ve Ar-Ge
faaliyetlerini anlatan sahneler yer alıyor. Filmde görülen herkesin
ortak noktası Arçelik’te çalışıyor olmaları.
‘Dünyaya Saygılı, Dünyada Saygın’ vizyonuna sahip şirket,
birbirinden farklı dilleri konuşan 133 ülkede ortak bir teknoloji
dilinin oluşmasını sağlıyor ve ’Bu topraklardan çıktık, tüm dünyayı
memleketimiz yaptık’ sloganını hayata geçiriyor.
Türkiye ve yurtdışında toplam 5 günde çekilen reklam filmi için 60
kişilik bir çekim ekibi çalıştı. Filmin yönetmenliğini Portekiz’de
“Yılın en iyi reklam yönetmeni” seçilen Fred Oliveira üstlendi. Reklam
filminin müziğinde, opera sanatçısı ve besteci Rahman Altın'ın imzası
bulunuyor. Senfonik şiir tarzında bestelenen eser, Rahman Altın'ın Los
Angeles ve İstanbul stüdyolarında hazırlandı, İstanbul'da kaydedildi.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





'
18:0510.219
Değişim :  -0,49% |  -50,00
Açılış :  10.277  
Önceki Kapanış :  10.269  
En Düşük
10.219
En Yüksek
10.365
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
FMIZP 404,25 291.400.146 % 10,00  
YBTAS 213.400,00 10.883.400 % 10,00  
ISBTR 604.995,00 13.160.005 % 10,00  
SKYMD 12,22 190.352.494 % 9,99  
EKSUN 66,05 26.570.396 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,1930 32,2081 % -0,11  
Euro 34,7877 34,8604 % 0,17  
Sterlin 40,0769 40,2777 % 0,31  
Frank 35,2952 35,4721 % 0,24  
Riyal 8,5296 8,5724 % 0,28  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,14 28,19 % 0,66  
Platin 996,27 998,57 % 0,66  
Paladyum 977,62 982,43 % 0,66  
Brent Pet. 82,71 82,71 % 0,66  
Altın Ons 2.360,03 2.360,63 % 0,66