BASIN BÜLTENİ-THY ile Amadeus, dijital alışverişte güç birliği yaptı

31.08.2020 13:18
BASIN BÜLTENİ-THY ile Amadeus, dijital alışverişte güç birliği yaptı


Bu yeni ve uzun vadeli BT anlaşması yakın zamandaki filo
genişlemesiyle birleştiğinde havayolunu uluslararası büyümede bir
sonraki aşamaya taşıyacak. Anlaşma, yakın gelecekte NDC aracılığıyla
içerik dağıtımının yolunu açmak üzere THY'nin dijital altyapısını
destekleyecek.
Seyahatin içinde olduğu bu çalkantılı döneme rağmen havayolları
inovasyon arayışlarına her zamankinden daha fazla odaklandı. Dünyanın
en hızlı büyüyen havayollarından biri olan THY için de her zaman
olduğu gibi yolcu beklentilerini karşılamak, her daim ve her yerde
alışveriş deneyimine uygun bir strateji sağlamak önemini korudu.
Bu doğrultuda THY, filosunun yakın zamanda genişlemesinin ardından
yeni teknolojiyle vizyonunu güçlendiriyor ve Amadeus ile tüm
platformlarda ve cihazlarda yolculara kişiselleştirilmiş teklifler
sunmasına yardımcı olacak bir BT anlaşması imzaladı.
Türkiye'nin ulusal havayolunun amacı Amadeus Offer Suite'in
sunduğu bir dizi yeni alışveriş çözümüyle müşteri erişimini
genişletmek. Bu esnek ve modüler çözümler, havayolunun yeni pazar
kanallarıyla bağlantı kurmasına ve geleceğe yönelik bir perakende
stratejisi geliştirmesine olanak tanıyacak.

ÖZELLİĞİ KULLANAN İLK HAVAYOLU

Türk Hava Yolları, yolculara en ilgili ve rezerve edilebilir
ücretleri sunmasına yardımcı olacak bir çözüm olan Massive Search'ü
kullanan ilk havayolu olacak. Son yirmi yılda 10: 1'den 1000: 1'e
yükselen görüntüleme-rezervasyon oranları karşısında, dijital
altyapının sonuçları hızlı şekilde vermesi gerektiğinden, Massive
Search'ün kabiliyetleri tüm seyahat endüstrisi için giderek daha önem
kazanıyor.
Yolcular, Türk Hava Yolları'nın kendi kanallarında ister bir meta
arama, online seyahat acentesi veya bir online reklam yoluyla uçuş
arıyor olsun, Amadeus'un teknolojisi, yolcuların tutarlı, kesin ve
hızlı yanıt almasını sağlayacak.
Bu BT anlaşması, geçen yılki Amadeus ile yenilenen dağıtım
anlaşmasının ardından gerçekleşti. Amadeus'un seyahat satıcılarına
sunduğu küresel dağıtım sistemi ağı, havayolunun genişleme planlarını
desteklemeye, erişimini verimli bir şekilde genişletmeye ve
tekliflerini tutarlı bir şekilde tüm yolculara sunmasını desteklemeye
devam ediyor.
Amadeus Flex Pricer çözümünü zaten kullanmakta olan Türk Hava
Yolları bu yeni anlaşma ile birlikte Amadeus Offer Suite'teki tüm
alışveriş portföyü için imza atmış oldu:
- Flex Pricer Premium
- Massive Search
- Instant Search
- Fare Quote Mini Rules
- ATC Reissue, Shopper ve Refund
Paket, Türk Hava Yolları'nı, NDC aracılığıyla içeriği havayolunun
mevcut altyapısına entegre edebilecek şekilde donatacak ve yakın
gelecekte havayolunun NDC içeriğini dağıtmasına olanak verecek.

2023'TE HEDEF 120 MİLYON

Anlaşma, şu anda 360 uçakla faaliyet gösteren ve 126 ülkede
320'den fazla yani dünyanın en çok noktasına uçan Türkiye'nin ulusal
bayraklı havayolu şirketinin operasyonlarını genişletmeye devam ettiği
bir zamanda gerçekleşti. 2017'den 2019'a kadar yolcu sayısını 69
milyondan 75 milyona çıkaran havayolu, 2023 yılına kadar 120 milyona
ulaşmayı hedefliyor.
THY olarak heyecan verici bir dönemden geçtiklerini aktaran Türk
Hava Yolları Kurumsal Gelişim ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdür
Yardımcısı Ali Serdar Yakut, "Şimdi, sektör toparlanırken,
ücretlerimizi arama ve alışveriş yapma noktasında, kanal ne olursa
olsun, yolcularımızın istediği içeriği hızlı ve tutarlı bir şekilde
sunarken çıtayı zorlayacağız." dedi.
Amadeus ile yaptıkları anlaşmayı değerlendiren Ali Serdar Yakut,
"İstanbul, Avrupa ile Asya'nın kesişme noktasında ve geçen yıl
açılışını yaptığımız yeni havaalanımız bize yeni destinasyonlara
bağlanmak için daha fazla kapasite sağlıyor. Yeni tesis, yılda 200
milyon yolcuya hizmet verecek ve büyüme için çok önemli fırsatların
kilidini açacak. Amadeus'un güvenilir teknolojisi ve yerinde sağladığı
güçlü destek, hedeflerimize ulaşmamıza yardımcı olacak." dedi.

THY YOLCULARINA BİRİNCİ SINIF DENEYİM SUNACAK

THY ile gerçekleştirdikleri anlaşma ile ilgili Amadeus'un
Havayolları, Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Başkan Yardımcısı Maher
Koubaa ise, "Türk Hava Yolları ile olan bu ortaklık, ortaklarımızın
teknolojimizi kendi BT ekosistemlerine kolayca entegre etmelerini
sağlayan basit, çevik ve açık yaklaşımımızın bir kanıtıdır. Türk Hava
Yolları'nın yolcularına birinci sınıf bir deneyim sunma hedeflerini
desteklerken, satış kanalları alanında havayolu ile çalışmalarımıza
devam etmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz." dedi ve sözlerine şöyle devam
etti: "Yeni kapasitenin eklenmesi ve birkaç ay önce tamamlanan üçüncü
bağımsız pisti ile büyük bir küresel havacılık hub'ı olarak
İstanbul'un konumunu güçlendirdiği bir dönemde Türk Hava Yolları'nın
genişlemesinin bir parçası olmaktan özellikle gurur duyuyoruz."

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
14:3910.346
Değişim :  0,75% |  77,03
Açılış :  10.277  
Önceki Kapanış :  10.269  
En Düşük
10.252
En Yüksek
10.365
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler14:39
ISBTR 605.000,00 9.530.010 % 10,00  
SKYMD 12,22 186.866.764 % 9,99  
EKSUN 66,05 24.794.510 % 9,99  
MMCAS 24,44 5.443.741 % 9,99  
SANEL 34,60 58.931.828 % 9,98  
14:39 Alış Satış %  
Dolar 32,2329 32,2380 % -0,01  
Euro 34,7417 34,7757 % -0,07  
Sterlin 39,9599 40,1602 % 0,02  
Frank 35,1677 35,3440 % -0,12  
Riyal 8,5031 8,5457 % -0,03  
14:39 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,60 28,63 % 0,66  
Platin 991,57 993,09 % 0,66  
Paladyum 991,92 994,74 % 0,66  
Brent Pet. 84,36 84,36 % 0,66  
Altın Ons 2.372,57 2.372,84 % 0,66