BASIN BÜLTENİ-Ülker üçüncü kez ‘İyi Yaşam Markası’ seçildi

18.09.2020 13:15



Gıda sektörünün lider markası Ülker, Sustainable Brands Turkey
için Nielsen tarafından gerçekleştirilen “Good Life Brands/İyi Yaşam
Markaları 2020” araştırmasında, atıştırmalık kategorisinde üst üste 3.
kez birinci olma başarısı gösterdi.
Türk tüketicisinin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına, iyi
yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine odaklanan ‘Good
Life Brands/İyi Yaşam Markaları 2020 Araştırması’nın sonuçlarına göre
Ülker, atıştırmalık kategorisinde üst üste 3. kez birinci seçildi.
Sustainable Brands Turkey için Nielsen tarafından
gerçekleştirilen, iyi yaşamla bağlantılı olan markaları öne çıkarmayı
amaçlayan ve tüketicilere “Sizce bu sektörde tüketicilerine iyi yaşama
ulaşabilmeleri konusunda en çok yardımcı olmaya çalışan firma ya da
marka hangisidir?” sorusunun yöneltildiği araştırmada, Ülker üst üste
üçüncü kez birinci olmayı başardı.
Dijital olarak düzenlenen törende ödülü, Ülker Türkiye CMO’su Aslı
Özen Turhan ve Ülker Operasyonel Mükemmellik, İSG, Kalite ve
Sürdürülebilirlik Başkan Yardımcısı Süheyl Aybar aldı.
Törende konuşan Aslı Özen Turhan, şunları söyledi: “Üst üste
üçüncü kez bu ödüle layık görülmek bizler için çok önemli. Türkiye’de
birçok kişinin hayatında önemli yer tutan ikonik markaları
yönetiyoruz. Önceliğimiz tüketicilerimizi odağımızda tutmak, ihtiyaç
ve isteklerini yakından takip etmek, mutluluklarına katkı sağlamak.
Yüksek ürün kalitemizin, yeni ürün geliştirme ve yenilikçilik
anlayışımızın, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin, geniş ürün
yelpazemiz ve ait olduğumuz topluma karşı duyduğumuz sorumluluğun,
Ülker’i tüketicisinin gözünde en sevilen marka yaptığını görüyoruz.
Pandemi döneminde de Sağlık Bakanlığı’nın yayınladığı 14 kural başta
olmak üzere ilave kurallarla ve tüm bakanlıklarımızın
yönlendirmelerini yakından takip ederek, tüketicilerimizle iletişimi
kesmeden, sosyal projelere destek vererek, aralıksız üretmeye devam
ettik. Gelecek yıllarda da tüketicilerimizin iyi yaşam
yolculuklarında, onlara eşlik etmek için çalışacağız.”
Süheyl Aybar da Ülker’in iyi yaşama ve ülke ekonomisine
katkılarının yanı sıra sürdürülebilirlik alanında da önemli çalışmalar
yaptığına dikkat çekerek, “İhracatımız, istihdamımız, yatırımlarımızla
Türkiye’nin sürdürülebilir büyüme stratejisine destek olmaya
çalışıyoruz. Sürdürülebilirlik iş yapış şeklimizin temelini
oluşturuyor. 2024 yol haritamızı Birleşmiş Miletler Sürdürülebilir
Kalkınma modeliyle örtüşecek şekilde belirledik ve hedeflerimizi
ortaya koyduk. Hedeflerimize ulaşmak için emin adımlarla ilerliyoruz.
Bunları da her sene yayınladığımız sürdürülebilirlik raporlarımızla
açıklıyoruz” diye konuştu.



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




17:591.419
Değişim :  0,10% |  1,40
Açılış :  1.424  
Önceki Kapanış :  1.418  
En Yüksek
1.427
En Düşük
1.412
BIST En Aktif Hisseler17:59
TEZOL 18,44 13.342.207 % 9,96  
GARFA 10,28 5.345.984 % 9,95  
AKYHO 2,71 32.637.000 % 9,72  
GLRYH 2,62 15.259.778 % 8,71  
SNKRN 26,56 1.045.989 % 8,41  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 8,6280 8,6605 % 1,58  
Euro 10,1258 10,1884 % 1,29  
Sterlin 11,8457 11,9051 % 1,07  
Frank 9,2438 9,2995 % 1,03  
Riyal 2,3008 2,3123 % 1,54  
17:59 Alış Satış %  
Altın Ons 1.754 1.755 0,74  
Altın Gr. 488 488 7,24  
Cumhuriyet 3.210 3.258 18,00  
Tam 3.191 3.273 18,03  
Yarım 1.542 1.583 8,72  
Çeyrek 774 792 4,36  
Gümüş.Ons 22,38 22,43 -0,51  
Gümüş Gr. 6,22 6,23 -0,04  
B. Petrol 75,25 75,25 -0,42