BTK, Türk Telekom'u sabit telefon hizmetlerinde hizmet kalitesi bildirimleri ile ilgili uyardı

17.11.2016 14:36
BTK, Türk Telekom'u sabit telefon hizmetlerinde hizmet kalitesi bildirimleri ile ilgili uyardı


Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu(BTK), Türk Telekom'u sabit
telefon hizmetlerinde hizmet kalitesi bildirimleri ile ilgili uyardı.
BTK'nın internet sitesinde yer alan duyuruda şu bilgiler verildi:
"02/11/2016 tarihli ve 2016/DK-TED/450 sayılı Kurul Kararı ile
“Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği” ve
“Sabit Telefon Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi Tebliği” gereğince
Kurumumuza yapılan bildirimler kapsamında
“2016 yılının ikinci çeyrek dönemine ilişkin Türk Telekomünikasyon
A.Ş. (TTAŞ)'nin hizmet kalitesi ölçümlerinin değerlendirilmesi
sonucunda Arıza giderme süresi ölçütüne ait “Tüm geçerli arızaların
en hızlı karşılanan % 95’inin giderildiği süre” verisinin, ilgili
hedef değer olan 90 Saat’e eşit veya 90 Saat’ten küçük olması
gerekirken Mayıs ayında 110,10 Saat ve Haziran ayında 123,61 Saat
olarak gerçekleşmesi nedeniyle Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet
Kalitesi Yönetmeliğinin 5'inci maddesinin ikinci fıkrasında yer alan
"Evrensel hizmet yükümlüsü sabit telefon hizmeti sunan işletmeciler
Ek-1'deki,… ölçütlere ilişkin hedeflere uymakla ve verileri Kuruma
göndermekle yükümlüdür.” hükmünün ihlal edildiği tespit edilmiştir.
Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği'nin
9'uncu maddesinin birinci fıkrasında yer alan, "İşletmecinin bir
takvim yılı içindeki herhangi bir raporlama döneminde hizmet kalitesi
ölçütlerine ilişkin bir veya daha fazla hedef değeri sağlayamaması
durumunda Kurul tarafından kabul edilen haklı nedenleri olmaması
halinde işletmeci bir defaya mahsus yazılı olarak uyarılır ve ilgili
raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine
getirmediği Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulur." hükmü
çerçevesinde TTAŞ'ın yazılı olarak uyarılması ve Sabit Telefon
Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi hedef değerleri 2016 yılının ikinci
çeyreğinde sağlayamadığının bir ay süreyle Kurum internet sayfasında
yayımlanması” hususlarına karar verilmiştir."

http://www.btk.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/Sabit-Telefon-Hizmetlerinde-Hizmet-Kalitesi-Bildirimleri-Kapsaminda-Turk-Telekomunikasyon-ASye-Uyari

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
18:0510.219
Değişim :  -0,49% |  -50,00
Açılış :  10.277  
Önceki Kapanış :  10.269  
En Düşük
10.219
En Yüksek
10.365
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
FMIZP 404,25 291.400.146 % 10,00  
YBTAS 213.400,00 10.883.400 % 10,00  
ISBTR 604.995,00 13.160.005 % 10,00  
SKYMD 12,22 190.352.494 % 9,99  
EKSUN 66,05 26.570.396 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 32,1930 32,2081 % -0,11  
Euro 34,7877 34,8604 % 0,17  
Sterlin 40,0769 40,2777 % 0,31  
Frank 35,2952 35,4721 % 0,24  
Riyal 8,5296 8,5724 % 0,28  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 28,14 28,19 % 0,66  
Platin 996,27 998,57 % 0,66  
Paladyum 977,62 982,43 % 0,66  
Brent Pet. 82,71 82,71 % 0,66  
Altın Ons 2.360,03 2.360,63 % 0,66