Garanti, faaliyetlerini “Garanti BBVA” markasıyla sürdürecek
25.04.2019 06:25
Garanti’nin bünyesinde bulunduğu BBVA Grubu, yürüttüğü dijital
dönüşüm stratejisi doğrultusunda, dinamik ve dijital dünyaya uygun
olarak yenilenen logosu ile faaliyet gösterdiği tüm pazarlarda tek bir
global markaya, “BBVA”ya dönüşüyor.BBVA Grubu, Meksika’da BBVA
Bancomer, Arjantin’de BBVA Frances, Amerika Birleşik Devletleri’nde
BBVA Compass ve Peru’da BBVA Continental markalarıyla faaliyet
gösteriyordu. Bu dönüşümle birlikte artık tüm pazarlarda, BBVA isminin
yanındaki ikinci markasını kaldırarak sadece BBVA markasını
kullanacak.
BBVA bu stratejiyle dünya çapında faaliyet gösteren dijital bir
kurum olma yolculuğunda önemli bir adım daha atıyor. Bu adım,
kullanıcıların dijital bir kurumda aradıkları tutarlı müşteri deneyimi
beklentilerine de hizmet ediyor. Ayrıca bununla birlikte, BBVA’nın
ürün ve hizmetlerinin birçoğu global kullanıma sunularak, faaliyet
gösterdiği pazarlara uygun olarak uyarlanabilecek.
Yeni marka stratejisinin Türkiye’deki yansıması ise 2019 yılı
içinde, BBVA Grubu’nun küresel ölçekte sahip olduğu marka gücünün
Garanti markası ve logosunun yanına eklenmesiyle hayata geçecek. 9
yılı aşkın bir süredir BBVA Grubu ile Türkiye ekonomisine değer katan
Garanti, bu strateji doğrultusunda gerekli yasal süreçlerin
tamamlanmasından sonra faaliyetlerini “Garanti BBVA” markasıyla
sürdürecek. Garanti BBVA, insan odaklılık ve dijitalleşme temelli
vizyonuyla, ülke ekonomisine, topluma katkı sağlamaya ve çağın
olanaklarını herkese sunmaya devam edecek.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey