GOODYEAR, YAZ KAMPANYASI ILE HEM KAZANDI HEM KAZANDIRDI - BASIN ACIKLAMASI

20.08.2014 11:04
GOODYEAR, YAZ KAMPANYASI ILE  HEM KAZANDI HEM KAZANDIRDI   - BASIN ACIKLAMASI


KURULUSTAN KONUYA ILISKIN YAPILAN BASIN ACIKLAMASI ASAGIDA BULUNUYOR:

GOODYEAR’IN ISLAK ZEMINDE FRENLEMEDE A ETIKET DEGERINE SAHIP EFFICIENTGRIP PERFORMANCE LASTIGINI TANITTIGI VE YAZ LASTIGI ALAN KISILERE HER 400 TL ICIN BMW 5.20I CEKILIS HAKKI VERDIGI KAMPANYASI, 7 NISAN’DA TV VE RADYO REKLAMLARIYLA BASLADI. GAZETE, DERGI, INTERNET REKLAMLARI ILE AVM’LERDE VE CADDELERDE YAPILAN ETKINLIKLERLE HIZ KAZANAN KAMPANYA, 30 HAZIRAN 2014 TARIHINE KADAR DEVAM ETTI.
KAMPANYANIN AVM AYAGINDA, ANKARA, ISTANBUL, BURSA, KAYSERI, IZMIR, GAZIANTEP’TE 9 AVM’DE CEKILISE KONU OLAN BMW 5.20I SERGILENEREK, STANDI ZIYARET EDENLERIN IPAD’LER ILE FOTOGRAF CEKIMLERI YAPILDI, IZIN VERENLERIN GOODYEAR’IN FACEBOOK SAYFASINA EKLENEN FOTOGRAFLARINDAN EN COK BEGENI ALANLAR CESITLI HEDIYELER KAZANMA SANSI YAKALADI. AVM’LERDE YAPILAN ETKINLIKLER SONUCUNDA 360 BIN KISIYE ULASILMIS OLDU.
KAMPANYANIN DIGER AYAGI OLAN PENDIK VE YALOVA IDO ISKELERINDE GOODYEAR EKIPLERI YAPTIKLARI TANITIMLARLA 65 BIN KISIYE ULASIKEN, ISTANBUL, IZMIR, GAZIANTEP, ADANA, BURSA, IZMIT, ADAPAZARI VE YALOVA’DA GERCEKLESEN RENKLI CADDE ETKINLIKLERIYLE BU SAYI KATLANARAK ARTTI. ACIKHAVA ETKINLIKLERINDE KIRMIZI TRAFIK ISIKLARINDA VE KALABALIK CADDELERDE MESAJ BALONLARINI TASIYAN GOODYEAR KIZLARIYLA ILETISIM SURDU. KAFELERDEKI MASALARA BMW ANAHTARI SEKLINDE ANAHTARLIKLAR VE CAKMAKLAR BIRAKILARAK KAMPANYAYA DIKKAT CEKILDI.
KAMPANYANIN DEVAMINDA, 6 MILYONDAN FAZLA UYESI BULUNUN SAHIBINDEN.COM`DA LASTIK ARASTIRMIS VEYA SATIN ALMIS MUSTERI VE POTANSIYEL MUSTERILERE YAKIT TASARRUFUNU ANLATAN FATURA GORUNUMUNDE E- MAIL GONDERIMI GERCEKLESIRKEN, CEP TELEFONLARININ YOGUN KULLANIMI BAZ ALINARAK TUKETICILERIN ILGISINI CEKECEK, YARATICI, AKILDA KALICI VE DIKKAT CEKEN BIR MOBIL UYGULAMA DA HAZIRLANDI. HEDEF KITLEYE UYGUN TUKETICILER, CEP TELEFONUNDAN HABERLERI TAKIP EDERKEN GOODYEAR TARAFINDAN ARANIP KAMPANYA ILE ILGILI BILGI VERILDI.
KAMPANYANIN SOSYAL MEDYA AYAGINDA DA BASARILI SONUCLAR ELDE EDILDI. 40,400 TIKLANMA, 241 YORUM, 3,900 SAYFA BEGENISI, 32,350 FOTOGRAF GORUNTULENMESI, 1,450 PAYLASIM VE 1,700 ICERIK BEGENISI ALAN KAMPANYADA 2,170,000 ETKILESIM OLDU.
4 AGUSTOS’TA CEKILISI GERCEKLESEN KAMPANYADA BMW 5.20I KAZANAN TALIHLI ISE KOCAELI’DEN MECIT ERDAGI LTD. STI. OLDU.
GOODYEAR’DAN 360 DERECE ILETISIM STRATEJISI
KAMPANYA ILE ILGILI OLARAK KONUSAN GOODYEAR TUKETICI LASTIKLERI DIREKTORU ERSIN OZKAN, `KAMPANYA ILE ILGILI GEREK BAYI AGIMIZDAN, GEREKSE MUSTERILERIMIZDEN OLUMLU GERI BILDIRIMLER ALDIK. AVM VE CADDELERDE DUZENLEDIGIMIZ AKTIVITELER OLDUKCA ILGI CEKTI. 360 DERECE PAZARLAMA PLANIMIZ KAPSAMINDA HEM ISLAK ZEMIN YOL TUTUSUNDA A, YAKIT TASARRUFUNDA B ETIKET DEGERINE SAHIP GOODYEAR EFFICIENTGRIP PERFORMANCE LASTIGIMIZI TANITTIK, HEM DE RENKLI AKTIVITELERLE DAHA FAZLA SAYIDA INSANA ULASARAK BMW 520I KAZANMA FIRSATINI DAHA GUCLU BIR SEKILDE DUYURDUK” DEDI.
GELENEKSEL ILETISIM MECRALARININ YANI SIRA, TUKETICILERLE BIRLIKTE OLABILECEKLERI DAHA FARKLI VE RENKLI AKTIVITELERI TERCIH ETTIKLERINI VURGULAYAN OZKAN, BUNUN KARSILIGINI DA YOGUN ILGI VE OZELLIKLE SOSYAL MEDYADA YOGUN BIR ETKILESIM OLARAK ALDIKLARINI VURGULADI.




'
17:599.916
Değişim :  2,05% |  198,85
Açılış :  9.763  
Önceki Kapanış :  9.717  
En Düşük
9.751
En Yüksek
9.956
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler17:59
AKMGY 363,00 75.530.655 % 10,00  
YGYO 8,25 17.190.368 % 10,00  
BALAT 25,52 6.263.545 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 32,4246 32,4375 % -0,15  
Euro 34,6533 34,7411 % -0,66  
Sterlin 40,2905 40,4925 % -0,56  
Frank 35,2662 35,4430 % -0,65  
Riyal 8,5986 8,6417 % -0,40  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,19 27,25 % 0,66  
Platin 915,96 918,11 % 0,66  
Paladyum 954,56 959,53 % 0,66  
Brent Pet. 89,32 89,32 % 0,66  
Altın Ons 2.337,84 2.338,38 % 0,66