Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı

29.07.2019 06:25
Pegasus Müşteri Deneyim Merkezini İzmir’de açtı


Türkiye’nin dijital havayolu Pegasus, çağrı merkezleri sektörünün
en hızlı büyüyen şirketi Webhelp ile İzmir’de 200 kişiye istihdam
yaratan yeni 'Müşteri Deneyim Merkezi'nin kapılarını açtı. Müşteri
deneyiminde en iyi olma hedefiyle yatırımlarına devam eden Pegasus,
Webhelp İzmir Operasyon Merkezi’nde sesli hizmetlerden sosyal ve
dijital kanallara kadar kişiye özel ayrıcalıklı bir deneyim sunuyor.
Pegasus CEO’su Mehmet Nane, Webhelp Türkiye CEO’su Metin Tarakçı,
Pegasus Genel Müdür Yardımcısı Güliz Öztürk ve Pegasus Müşteri
Deneyimi Müdürü Demet Yarkın’ın katılımı ile İzmir Gaziemir’de
gerçekleşen açılışta konuşan Nane, Webhelp ile yaptıkları
işbirliğinden duydukları memnuniyeti aktararak çalışanlarla keyifli
bir gün geçirdi.

Hedef İzmir’de 2,500 kişilik istihdam

Dünya genelinde 35 ülkede 50 binden fazla çalışanı bulunan
Webhelp’in Türkiye CEO’su Metin Tarakçı: “Bugün 4 binden fazla
çalışanımız ile alanında lider pek çok ulusal ve uluslararası markaya
hizmet veriyoruz. Pegasus’la imza attığımız bu işbirliği ile İzmir
Gaziemir’deki operasyon merkezimizde 1000’i aşkın kişiye iş imkanı
sunuyoruz. Önümüzdeki dönemde ise İzmir’de 2,500 kişiye iş imkanı
yaratmayı hedefliyoruz” dedi. Webhelp olarak Türkiye’de İstanbul,
İzmir, Yozgat, Bingöl ve Van olmak üzere 5 ildeki 7 operasyon
merkeziyle hizmet verdiklerini belirten Tarakçı, “Pazarda rekabete
devam eden istikrarlı duruşumuz ile Webhelp olarak akıllı yatırımlar
yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Mutlu müşteri için mutlu çalışan

Merkezi Fransa’da bulunan Webhelp’in tüm dünyada başarıyla
uyguladığı yeni iş modellerini Türkiye’ye taşıdıklarını belirten
Tarakçı, “Temel inancımız ve mottomuz: Mükemmel bir çalışan deneyimi
yaşatmadan, mükemmel bir müşteri deneyimi yaratamazsınız.
Çalışanlarımızı mutlu etmek ve bağlılıklarını sağlamak için birçok
aksiyon alıyoruz. Müşterilerimize en iyi hizmeti sunmanın, iyi bir
çalışan deneyimiyle gerçekleştiğini düşünüyoruz. Pegasus ile olan
çalışmamızda da bu motto ile hareket ettik ve tüm altyapıyı bunun
üstüne kurduk. Pegasus’un müşteri deneyiminde en iyi olma hedefinin de
ancak böyle gerçekleşebileceğine inanıyoruz” dedi.

Sektörün 2019 istihdam hedefi 112 bin kişi

Pazar büyüklüğü 6,2 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörünün,
Türkiye gibi genç nüfusa sahip bir ülkede hızla büyüdüğünü belirten
Tarakçı şunları kaydetti, “Geçen yılın rakamlarına göre toplamda 108
bin kişiye iş imkanı sunan sektörün, 2019 yılı sonuna ilişkin istihdam
öngörüsü ise toplamda 112 bin kişi. Webhelp olarak bu yıl 4 yeni
global marka ile yaptığımız işbirliği ile bu hedefe katkı sunduğumuza
inanıyoruz.”

2019 ciro hedefi 300 milyon TL

2017 yılında 115 milyon TL, 2018 yılında yaklaşık 175 milyon TL
ciro ile organik olarak yüzde 50 büyüdüklerini kaydeden Tarakçı,
Webhelp olarak 2019 yılını ise organik ve inorganik olmak üzere yüzde
70 büyüyerek 300 milyon TL ciro ile kapatmayı öngördüklerini dile
getirdi.

Çalışanların yüzde 61’i kadın

Webhelp’in Türkiye operasyonundaki çalışanların yaş ortalaması 25
iken, bunların yüzde 45’i üniversite mezunu. Webhelp olarak kadın
istidamı konusuna önem verdiklerini dile getiren Tarakçı, Türkiye’deki
4 bin çalışanımızın ise yüzde 61’ini kadınlar oluşturuyor. Kadınların
iş hayatında daha fazla yer almasını her zaman destekliyoruz” şeklinde
konuştu.

“Webhelp olarak her ay ortalama 15 milyon çağrı yanıtlıyoruz”

İçinde bulunduğumuz ekonomik koşullarda istihdama katkı sağlayarak
sürdürülebilir büyümenin kolay olmadığının altını çizen Tarakçı şöyle
devam etti: “Çağrı Merkezi sektörüne baktığımızda, ‘2018 yılını en
hızlı büyümeyle tamamlayan’ şirket olduk. Temelde geleneksel bir
yöntemle çağrı kanalı üzerinden hizmet verirken aynı zamanda e-mail,
sosyal medya, chat gibi günümüzün tercih edilen dijital kanalları
üzerinden de müşteri iletişimini güçlü ekiplerle yönetiyoruz. Her ay
toplamda 15 milyar çağrı yanıtlıyoruz.”
Metin Tarakçı, “Hepimiz zaman zaman ekonomik koşulların
zorluğundan yakınabiliyoruz ancak diğer taraftan Türkiye, önünde çok
fazla fırsatların olduğuna inandığımız, çok genç, güçlü ve güzel bir
ülke. Webhelp olarak ülkemizin geleceği için her zaman verimli
çalışarak büyümeye devam edeceğiz. Tüm odağımızı bu konuya verdik ve
böyle düşündükçe de fırsatların bizi bulduğuna inanıyoruz. Bu sayede
hem büyüyor hem de ülkemize bu alanda katkı sağlamaya devam ediyoruz”
diyerek sözlerini tamamladı.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
17:599.916
Değişim :  2,05% |  198,85
Açılış :  9.763  
Önceki Kapanış :  9.717  
En Düşük
9.751
En Yüksek
9.956
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler17:59
AKMGY 363,00 75.530.655 % 10,00  
YGYO 8,25 17.190.368 % 10,00  
BALAT 25,52 6.263.545 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 32,4246 32,4375 % -0,15  
Euro 34,6533 34,7411 % -0,66  
Sterlin 40,2905 40,4925 % -0,56  
Frank 35,2662 35,4430 % -0,65  
Riyal 8,5986 8,6417 % -0,40  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,19 27,25 % 0,66  
Platin 915,96 918,11 % 0,66  
Paladyum 954,56 959,53 % 0,66  
Brent Pet. 89,32 89,32 % 0,66  
Altın Ons 2.337,84 2.338,38 % 0,66