Türk Telekom, yenilenen İstanbul Kadıköy Müşteri Merkezi’ni hizmete açtı
17.02.2021 12:32
Türk Telekom, yenilenen İstanbul Kadıköy Müşteri Merkezi’ni
hizmete açtı. Kadıköy’ün tarihine tanıklık eden ve geçmişi 1900’lü
yılların başına dayanan binada bulunan merkez, yeni nesil
perakendecilik anlayışıyla görsel ve mimari açıdan yenilendi.
Türkiye genelindeki tüm müşterilerine kendilerini ‘değerli
hissettirme’ ilkesi ve kusursuz müşteri deneyimi hedefleriyle satış
kanallarında entegrasyona devam eden Türk Telekom, Türk Telekom
Müşteri Merkezleri’ni (TTMM) yenilemeyi sürdürüyor.
Tarihe tanıklık eden köklü geçmiş
Bu kapsamda, 1900’lerin başında telefon santrali olarak işletmeye
açılan, Cumhuriyet’in ilk yıllarında da otomatik santrale dönüştürülen
İstanbul Kadıköy Müşteri Merkezi’nin binası, tarihi dokuyu bozmadan
restorasyon sürecinden geçirildi. Böylece İstanbul’un önemli
yapılarından biri korunarak, günümüzde de telekomünikasyon sektörüne
hizmet sunma noktasına eriştirildi.
Osmanağa Mahallesi Kuşdili Caddesi’nde 15 Şubat’ta hizmete giren
ve pandemi sürecinde yenilenen İstanbul Kadıköy Müşteri Merkezi’nde
hijyen çalışmaları da en üst noktaya çıkarıldı. Bu çerçevede Sağlık
Bakanlığı’nın belirlediği tedbirler kapsamında temizlik, maske ve
mesafe kurallarına uygun şekilde hizmet veriliyor.
İstanbul Kadıköy Müşteri Merkezi pandemi sebebiyle hafta içi
10:00-17:00 saatleri arasında faaliyet gösterecek.
IHA