Ülker, pazar payını ciro bazında yüzde 38,6’ya, ton bazında ise 33,5’e ulaştırdı

06.08.2019 15:15



Ülker, 47 çeşit ürünüyle Kurban Bayramı için hazırlıklarını
tamamladı. Bayram dönemlerinin tüketiciler kadar Ülker için de özel
olduğunu söyleyen Ülker Pazarlama Bölge Lideri Aslı Özen Turhan
geçtiğimiz Ramazan Bayramı’nda Ülker’in şekerleme ve çikolata
ürünlerine ciddi oranda talep geldiğini ifade etti ve şu bilgileri
aktardı: “Ramazan Bayramı döneminde çikolata ve şekerleme pazarı 600
milyon TL büyüklüğe ulaştı. Toplam atıştırmalık pazarının lideri
Ülker, bayramın da 1 numarası olarak açık ara liderliğini Ramazan
Bayramı’nda da devam ettirdi ve son 12 yılın en yüksek pazar payına
ulaştı. Önümüzdeki Kurban Bayramı’na da çikolata ve şekerleme
portföyümüzdeki 47 çeşitli ürünle tüketicilerimizle buluşmaya hazırız.
Elli yılı aşkın süredir bayramların değişmeyen ikramı Ülker Çikolatin,
sütlü çikolatası ve Osmanlı “Çintemani” deseninden esinlenilerek
hazırlanan rengarenk ambalajıyla, bayram ikramlarının klasikleri
arasında yer alıyor. Hediyelik çikolata portföyümüzün lider ürünü Ece
Çikolata da, içerisindeki bütün fındık ve yumuşak fındık kremasıyla
tercih edilen bir diğer ürünümüz. Şekerlemede ise tüketicilerimiz
Ülker Damla Sakızlı Toffe ve Ülker Lokumcuk’a yoğun ilgi gösteriyor.
Her bayram aynı özen, kalite ve lezzette ürünler sunmak için çalışmaya
devam ediyoruz.”
Ülker Ramazan Bayramı’nda hediyelik ve ikramlık çikolata pazarında
açık ara lider
Yıllardır bayram ziyaretlerinin vazgeçilmezi olan Ülker’in
hediyelik ve ikramlık çikolatada pazar payının ton bazında yüzde
33,5’e, ciroda ise yüzde 38,6’ya ulaştığını ve açık ara pazar lideri
olduklarını belirten Turhan, sözlerine şöyle devam etti: ‘’Bayram
çikolatalarının bölgelere göre tüketiminde yüzde 31’le Marmara ilk
sırada yer alırken yüzde 24’le İç Anadolu ikinci, yüzde 16 ile Doğu ve
Güneydoğu Anadolu üçüncü oldu. Şekerlemede en yüksek tüketim 2018
yılında olduğu gibi yine Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri’nde
görüldü. Geçtiğimiz yıl Ramazan Bayramı’nda yüzde 36,8 ile en yüksek
pazar payını alan iki bölgenin, 2019 Ramazan Bayramı’nda yakaladığı
oran yüzde 41,7’ye yükseldi. 2019 Ramazan Bayramı’nda bu iki bölgeyi
yüzde 17,4 ile Marmara, yüzde 16,9 ile İç Anadolu izledi. “



Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey





11:121.416
Değişim :  0,13% |  1,78
Açılış :  1.418  
Önceki Kapanış :  1.414  
En Yüksek
1.422
En Düşük
1.414
BIST En Aktif Hisseler11:12
IDGYO 6,05 1.197.459 % 10,00  
TKURU 139,20 5.721.242 % 9,95  
OZBAL 9,20 18.625.633 % 9,92  
ISKUR 387.000,00 387.000 % 9,91  
AYCES 71,00 2.526.175 % 6,93  
11:12 Alış Satış %  
Dolar 8,6686 8,6696 % -0,57  
Euro 10,3383 10,3438 % -0,52  
Sterlin 12,0063 12,0665 % -0,83  
Frank 9,4104 9,4671 % -0,55  
Riyal 2,3057 2,3173 % -0,53  
11:12 Alış Satış %  
Altın Ons 1.791 1.792 18,14  
Altın Gr. 500 500 2,47  
Cumhuriyet 3.292 3.341 -93,00  
Tam 3.277 3.363 -85,42  
Yarım 1.584 1.627 -41,32  
Çeyrek 794 813 -20,65  
Gümüş.Ons 26,37 26,40 0,47  
Gümüş Gr. 7,35 7,36 0,09  
B. Petrol 72,59 72,59 -0,51