BASIN BÜLTENİ-Arçelik, 'Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma' seçildi

15.03.2017 13:29
BASIN BÜLTENİ-Arçelik, 'Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma' seçildi


Arçelik A.Ş., Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından düzenlenen
20. Geleneksel Tüketici Ödülleri'nde 'Tüketici Memnuniyetini İlke
Edinen Firma' kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından tüketici bilincinin
geliştirilmesi, tüketicilerin yasal haklarını kullanmaları konusunda
özendirilmesi, tüketici talep ve tercihlerini dikkate alan firmaların
teşvik edilmesi ve bu alandaki bilimsel çalışmaların özendirilmesi
amaçlarıyla düzenlenen 20. Tüketici Ödülleri Ankara Bilkent Otel'de
gerçekleşti. 2016 yılı faaliyetlerinin dikkate alındığı ve altı dalda
verilen '2016 Yılı 20. Tüketici Ödülleri'nde Arçelik A.Ş., 'Tüketici
Memnuniyetini İlke Edinen Firma' kategorisinde birincilik ödülünün
sahibi oldu.
Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci'nin katılımıyla
düzenlenen törende ödülü Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer aldı.
Arçelik A.Ş., tüketici memnuniyetini firma politikası olarak
benimsemesi ve buna uygun faaliyetlerde bulunması, mevzuatla
tüketicilere tanınan haklardan daha ileri haklar tanıması gibi
kriterlere göre değerlendirilerek, bu alanda birincilik ödülünün
sahibi oldu.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından verilen 'Tüketici
Memnuniyetini İlke Edinen Firma' ödülüne layık görülmekten duydukları
memnuniyeti ifade eden Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer
"Arçelik olarak sadece en yenilikçi ve en teknolojik ürünleri
tüketicilerimizle buluşturmakla kalmıyor satış sonrasında da daima
tüketicilerimizin yanında olmak için servis hizmetlerimizden yedek
parça süreçlerimize hızlı, dinamik ve kaliteli hizmet sunma
anlayışıyla hareket ediyoruz. Servis hizmetlerimizde 'eşsiz tüketici
deneyimi ve güvenilir hizmet' vizyonu ile hizmet etmek adına
süreçlerimizi yönetiyoruz. Memnuniyetin en üst seviyede tutulması
prensibini benimsediğimiz konforlu tasarıma sahip servis birimleri,
randevu sistemi, nöbetçi servis uygulamaları, ek garanti hizmeti ile
tüketici kanunlarının üzerinde hizmet veriyoruz" dedi.
Çağrı merkezi hizmetlerinde müşterilerine haftanın 7 günü 24 saat
üst düzeyde modern bir hizmet verdiklerini belirten Dinçer, sözlerine
şöyle devam etti: "Müşterilerimizin Arçelik ile olan diyaloglarının
sağlıklı işlemesi için, öneri ve taleplerini daha kısa sürede
değerlendirerek memnuniyetlerini en üst düzeye çıkarmak üzere
servislerimizde bulut tabanlı sistemler kullanıyoruz. Müşterilerimizin
memnuniyetini sürekli ölçerek, sunduğumuz hizmeti sürekli geliştiriyor
ve müşterilerimizin memnuniyetini güvence altına alıyoruz. Müşteriyi
daima işimizin merkezinde konumlandırıyor, bize hangi kanaldan
ulaşırsa ulaşsın, aynı kalite ve standartta hizmet anlayışımız ile
karşılıyoruz. Hizmet kalitemizi sürekli yükselterek memnuniyetin
artırılması için, müşterilerimizi dinliyor aynı zamanda yetkili
servislerde çalışan arkadaşlarımızı düzenli eğitim faaliyetlerimiz ile
sürekli geliştiriyoruz" şeklinde konuştu.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
17:599.916
Değişim :  2,05% |  198,85
Açılış :  9.763  
Önceki Kapanış :  9.717  
En Düşük
9.751
En Yüksek
9.956
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler17:59
AKMGY 363,00 75.530.655 % 10,00  
YGYO 8,25 17.190.368 % 10,00  
BALAT 25,52 6.263.545 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
MEGAP 5,72 28.990.127 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 32,4246 32,4375 % -0,15  
Euro 34,6533 34,7411 % -0,66  
Sterlin 40,2905 40,4925 % -0,56  
Frank 35,2662 35,4430 % -0,65  
Riyal 8,5986 8,6417 % -0,40  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,19 27,25 % 0,66  
Platin 915,96 918,11 % 0,66  
Paladyum 954,56 959,53 % 0,66  
Brent Pet. 89,32 89,32 % 0,66  
Altın Ons 2.337,84 2.338,38 % 0,66