BASIN BÜLTENİ-ÇMD, Turkcell Global Bilgi'nin çağrı merkezindeki hizmet kalitesini, EN15838 Müşteri İletişim Merkezi Hizmet Standardı ile üçüncü kez tescilledi
16.01.2020 13:15
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezindeki stratejiyi, süreçleri,
çalışan memnuniyeti, altyapı ve sağladığı müşteri memnuniyeti
süreçlerini kapsayan denetimleri başarıyla tamamlayarak, Çağrı
Merkezleri Derneği tarafından verilen 'EN15838 Müşteri İletişim
Merkezleri Hizmet Standardı" sertifikasını üçüncü kez almaya hak
kazandı.
Müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, Çağrı Merkezleri
Derneği (ÇMD) tarafından verilen, Avrupa Birliği standartlarında
hizmet sunulduğunu belgeleyen EN15838:2009 Müşteri İletişim Merkezleri
Hizmet Standardı Sertifikasını aldı.
Düzenlenen törende, ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü,
Turkcell Global Bilgi Müşteri Deneyimi ve Kalite Yönetimi'nden Sorumlu
Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan'ı ve ekibini tebrik ederek
sertifikalarını takdim etti. Ağılönü, "Dernek olarak, hızlı bir
gelişim gösteren sektörümüzün sağlıklı bir şekilde büyüyebilmesi için
hizmet kalitelerinin belgelendirilmesi konusunda çalışmalar yapıyoruz.
Çağrı merkezleri için özel hazırlanmış bir içeriğe sahip bu
sertifikasyon ile sektörümüzde sunulan hizmetlerde standardizasyon
sağlamayı amaçlıyoruz. Sertifikaya sahip olan firmalar süreçlerinin
etkinliğini artırıyor ve rekabet anlamında önemli avantajlar elde
ediyor. Çalışan memnuniyeti konusunda da gereklilikler içeren bu
standart sayesinde iyileşen süreçlerle vatandaşlarımız da daha iyi,
güvenli, pratik ve hızlı bir hizmet seviyesine kavuşmuş oluyor" dedi.
İlk olmaktan gururluyuz
Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Erdoğan törende
yaptığı konuşmada, "Turkcell Global Bilgi olarak her bir müşterimizin
ihtiyaçlarına özel çözümler üretmeyi, bunu yaparken de iş
süreçlerimizi uluslararası standartlara uygun teknolojik altyapımızla
yönetmeyi önemsedik. Kurulduğumuz günden bu yana en büyük hedefimiz
müşteri memnuniyetini daima en üst noktaya taşımak oldu. Bu hedefimize
ulaşma yolunda hep ilklere imza atmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Bunu
tabii ki uzman ekibimiz ve yıllara dayanan tecrübemizle sağladık ve
Türkiye'de EN15838 sertifikasını alan ilk çağrı merkezi olduk. Tüm
Yönetim Sistemleri (ISO 9001, ISO 27001, ISO 22301, ISO 10002, ISO
18001, ISO 20252, ISO 14001) ile entegre şekilde, ilgili düzenlemeler
kapsamında işlerimizi başarı ile yönetmeyi sürdürüyoruz. Bu kapsamda
Türkiye'de, standartları bir arada yönetmeyi başaran az sayıda
şirketten biri olduğumuzun altını çizmek isterim" diye konuştu.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey