BASIN BÜLTENİ-Yerli üretim Isuzu D-Max'ler farklı donanım tercihleriyle satışa sunuldu

01.06.2018 18:11
BASIN BÜLTENİ-Yerli üretim Isuzu D-Max'ler farklı donanım tercihleriyle satışa sunuldu


Üretimi Türkiye'de gerçekleştirilen ilk ve tek pick-up olma
özelliğini taşıyan Isuzu D-Max'in 7. neslinin de üretimine Türkiye'de
başlanıldı. Farklı donanım, çekiş sistemi ve vites tercihleriyle
sunulan Yeni Isuzu D-Max, 1.9 lt'lik güçlü Isuzu motoruyla donatılıyor.
2017 yılı sonunda Tayland'dan ithal edilen V-Cross donanım
seviyesiyle satışına başlanılan Yeni Isuzu D-Max'in yerli üretim
versiyonlarının da Türkiye'de üretimine ve satışına başlanıldı.
Türkiye'de ilk etapta satışa sunulan en üst donanım seçeneği 4x4
otomatik vitesli V-Cross'tan sonra şimdi de iki farklı kabin
tercihiyle farklı donanım ve çekiş sistemlerine sahip versiyonlar
Türkiye'de satışa sunulmaya başladı.
Yeni Isuzu D-Max'in Anadolu Isuzu fabrikasında üretimine başlanan
baz donanım tercihi V-GO MT (4x2 ve 4x4), standart donanım seçeneği
V-LIFE MT (4x2 ve 4x4) ve V-JOY AT (4x4) Isuzu D-Max ürün gamını
tamamlayan versiyonlar olarak dikkat çekiyor.

Tüm zorlu yol şartları için bir Isuzu D-Max var

İlk olarak 2014 yılında Anadolu Isuzu fabrikasında üretimine
başlanan yerli pick-up Isuzu D-Max'in yeni versiyonu Türkiye'de 2
farklı çekiş sistemi (4x2 ve 4x4), 2 farklı vites tercihi (6 ileri
manuel ve 6 ileri otomatik) ve 3 farklı donanım tercihiyle (V-GO,
V-LIFE ve V-JOY) üretiliyor.
Giriş seviyesi V-GO modelinde LED gündüz farları, elektrikli
ısıtmalı yan aynalar, Yokuş kalkış destek sistemi (HSA), Eğim iniş
kontrolü (HDC), ESC, TCS, ABS, EBD, BAS gibi güvenlik sistemleri
standart olarak sunulurken, çekiş sistemi olarak 4x2 ve 4x4 tercihi ve
şanzıman tercihinde manuel vites ile sunuluyor.
Standart donanım olarak sunulan ve D-Max ailesinde V-LIFE olarak
adlandırılan 4x2 ve 4x4 çekiş sistemlerine sahip D-Max'te, LED gündüz
farları, elektrikli katlanabilir, ısıtmalı ve sinyalli krom yan
aynalar, krom kapı kolları ve ön ızgara, D-VISION 8" Multimedya
sistemi, navigasyon, geri görüş kamerası, park sensörü, cruise control
ve 18 inç alaşım jantlar standart olarak sunuluyor.
Sahip olduğu özelliklerle en üst donanım seviyesi V-Cross'a en
yakın model olan 4X4 çekiş sistemli 6 ileri otomatik vitesli V-JOY'da
ise V-LIFE modeline ek olarak anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi,
otomatik klima ve yan basamaklar gibi birçok donanım standart olarak
sunuluyor.
2018 yılının Nisan ayı sonu itibariyle Türkiye'deki Anadolu Isuzu
fabrikasının üretim hattından indirilen 6655'inci araçla birlikte
Türkiye'deki ilk, tek ve en fazla üretilen pick-up olan Isuzu D-Max'in
tüm versiyonları yeni nesil 1.9 lt'lik düşük yakıt tüketimli, vergi
avantajlı ve güçlü motoruyla birlikte sunuluyor.

Isuzu D-Max, yeni nesil 1.9 lt motoruyla artık daha avantajlı

Yenilenen Isuzu D-Max, güçlü DNA'sını her yol şartında devam
ettiriyor. Yılların ticari araç birikimini pick-up segmentine de
ulaştıran Yeni Isuzu D-Max, 1.9 lt'lik güçlü Isuzu motoruyla satışa
sunuluyor. Yeni 1.9 litrelik turbo dizel motor ile satışa sunulan
D-Max, selefinde kullanılan 2.5 lt'lik çift turbolu motorla aynı güç
oranını sunarak 164 PS ve 360 Nm tork üretiyor. D-Max'ın çalışkan
karakterinin üzerinde inşa edilen motor, 3,5 ton çekme ve 1 ton yük
taşıma kapasitesiyle doğa sporları, çiftçiler ve kobilerin kullanımına
uyumlu yapısını ifade ediyor. Yeni D-Max, Shift On The Fly çekiş
kontrol sistemiyle ise ister bozuk yol şartlarında, ister kumda, ister
arazide, isterse de çamurda rahatlıkla ilerleyebiliyor.
Selefine göre daha sessiz olan yeni motor, aynı zamanda daha
konforlu sürüş, daha güçlü çekme ve taşıma kapasitesi, toplam
maliyetlerde ise daha az işletme gideri sunuyor. Motor hacminden
dolayı 5 yıllık periyodda rakiplerine oranla 10.000 TL'den başlayan
MTV avantajlarıyla satışa sunulan D-Max, garanti süresi olarak da 5
yıl veya 100,000 km garantisi sunarak ürün kalitesini ispatlıyor.
D-Max kullanmak her anlamda kazanç sağlıyor. Yeni Isuzu D-Max'in bakım
periyodunun 20 bin km'de bir gerçekleşiyor olması da kullanıcısına
büyük bir avantaj sağlıyor.
Yapılan geliştirmelerle 1.898 cc'lik motora sahip Yeni D-Max'in
yakıt tüketimi bir önceki versiyona göre %14'e varan iyileşme
sağlıyor. Yeni D-Max, 1.898 cc'lik yeni motoru ve 6 ileri otomatik
şanzımanla 7,8 lt/100 km ve 4x2 V-GO 6 ileri Manuel vites ile de 6,3
lt/100 km ortalama yakıt tüketimi sergiliyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
12:359.814
Değişim :  0,59% |  57,50
Açılış :  9.808  
Önceki Kapanış :  9.757  
En Düşük
9.747
En Yüksek
9.849
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler12:35
CASA 98,00 2.516.542 % 0,00  
BRMEN 6,05 698.382 % 0,00  
FONET 25,86 94.661.331 % 0,00  
ATSYH 45,00 427.843 % 0,00  
BRKO 4,99 2.278.355 % 0,00  
12:35 Alış Satış %  
Dolar 32,3524 32,3565 % 0,17  
Euro 34,3983 34,4292 % -0,71  
Sterlin 40,3487 40,5509 % -0,84  
Frank 35,4520 35,6297 % -0,48  
Riyal 8,6402 8,6835 % -0,01  
12:35 Alış Satış %  
Gümüş ONS 27,84 27,90 % 0,66  
Platin 975,34 978,32 % 0,66  
Paladyum 1.049,74 1.055,49 % 0,66  
Brent Pet. 90,10 90,10 % 0,66  
Altın Ons 2.343,36 2.344,21 % 0,66