Enerjisa, Best Business Awards'ta "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü

27.06.2018 12:20
Enerjisa, Best Business Awards'ta `En İyi Müşteri Hizmetleri` kategorisinde birinciliğe layık görüldü


Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Best Business Awards'ta "En İyi
Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa, birçok üst düzey
şirketin değerlendirildiği İngiltere'nin en önemli
organizasyonlarından biri olan Best Business Awards'ta ödül kazandı.
Birçok firmanın CEO veya üst düzey yöneticilerinin ödül jürisinde yer
aldığı Best Business Awards'ta 22 kategoride ödüller sahiplerini
buldu. Enerjisa, 'En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü'nü kazanarak,
müşteri hizmetleri alanındaki başarısını uluslararası alanda da
tescillemiş oldu.

İnsan odaklı çalışma anlayışını sürdürüyoruz

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, çok kanallı
bir yapıyla müşterilere dokunmaya, her alanda hizmet ve çözüm üretmeye
büyük bir önem verdiklerini belirtti. Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin
müşteri odaklı çalışma anlayışına vurgu yapan Pınar, “AYEDAŞ, Başkent
ve Toroslar dağıtım bölgelerimizdeki 20 milyon nüfusa en iyi hizmeti
vermek için müşterilerimize dokunduğumuz kanalları çeşitlendirmenin
yanı sıra mevcut olanlarda da hizmet kalitemizi sürekli artırmayı
hedefliyoruz. 800 çağrı merkezi çalışanımızın hizmet verdiği çağrı
merkezlerimizde 20 saniyenin altında bağlanma hızıyla müşterilerimizi
dinliyoruz. Dijitalizasyonu tüm süreçlerimizde kullanıyor, entegre
kanal yönetimi yapıyoruz. Çağrı merkezimizden, sosyal medya veya mobil
uygulamamızdan gelen talepleri tek bir çatı altında mükemmellik hedefi
ile yönetiyoruz.Uluslararası standartlarda iş dünyasının
temsilcilerinin juride bulunduğu bu değerli ödülü almak bizler için
gurur verici ve ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun en önemli
göstergesi” dedi.
Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin sunduğu hizmetler arasında AYEDAŞ,
Başkent ve Toroslar olmak üzere 3 bölgede 20 milyon nüfusa elektrik
kesintilerini bildirmek için kısa mesaj göndermenin yanı sıra elektrik
kesintisi, sokak aydınlatma talebi gibi pek çok işlemi yapabilecekleri
sektöründe ilk olan mobil uygulama da bulunuyor. Bunları
gerçekleştirirken elektrik enerjisi sektöründe, abonelikten
müşteriliğe uzanan bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan Enerjisa,
yarattığı dijital çözümlerle müşterilerin hayatlarını kolaylaştırıyor.
Sosyal medya destek hesapları ile de müşterilerine dokunan Enerjisa
Dağıtım Şirketleri, twitter üzerinden müşteri başvurularını alarak
hızla çözüme ulaştırmak için gerekli aksiyonları alıyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
11:589.905
Değişim :  -0,47% |  -46,88
Açılış :  9.962  
Önceki Kapanış :  9.952  
En Düşük
9.895
En Yüksek
9.983
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler11:56
IHLGM 1,76 99.620.144 % 10,00  
DSTKF 62,45 146.112.766 % 9,95  
IHLAS 2,43 308.933.907 % 9,95  
SKYMD 22,54 138.679.731 % 9,95  
KENT 1.047,00 2.087.718 % 9,75  
11:56 Alış Satış %  
Dolar 36,0140 36,0209 % 0,15  
Euro 37,2337 37,2475 % 0,18  
Sterlin 44,5679 44,7913 % -0,08  
Frank 39,4913 39,6893 % -0,08  
Riyal 9,5881 9,6362 % -0,04  
11:56 Alış Satış %  
Gümüş ONS 32,21 32,25 % 0,66  
Platin 983,08 992,54 % 0,66  
Paladyum 975,43 979,44 % 0,66  
Brent Pet. 75,14 75,14 % 0,66  
Altın Ons 2.898,84 2.899,18 % 0,66