Süper Lig'de 17 haftada 2,1 milyon kişi stadyumlarda maç izledi

26.12.2018 10:02
Süper Lig'de 17 haftada 2,1 milyon kişi stadyumlarda maç izledi


2018-2019 futbol sezonunun ilk 17 haftası geride kalırken, Spor
Toto Süper Lig’de seyirci ortalaması 14 bine yaklaştı. Süper Lig’de 18
takımın 17 hafta boyunca oynadığı 153 karşılaşmayı, toplam 2,1 kişi
stadyumlarda izledi.

Süper Lig’in seyirci sayısı 14 bine yaklaştı

Geçen sezonun ilk 17 haftasında 12.638 olan Spor Toto Süper Lig’in
seyirci ortalaması, bu sezon yüzde 10 artışla 13.884’e yükseldi.
2017-2018 futbol sezonunun ilk yarısında 1,9 milyon sporsever lig
maçlarını stadyumlarda izlerken bu sezon stadyumlardaki seyirci sayısı
2,1 milyona ulaştı.

En fazla seyirci ortalaması Fenerbahçe’nin

Ligin ilk yarısında Süper Lig ekipleri içerisinde seyirci
ortalaması en yüksek olan takım 35.801 ile Fenerbahçe oldu. Geçtiğimiz
sezonun ilk 17 haftasında 29.764 seyirci ortalaması olan sarı
lacivertliler, bu sezon seyirci ortalamasını yüzde 20 oranında
artırarak 30 bine yaklaştırdı.

Trabzonspor tribünlerinden yüzde 14’lük artış

Bir önceki sezonun ilk 17 haftasında seyirci ortalaması 24.108
olan Trabzonspor, bu sezon seyirci ortalamasını yüzde 14 oranında
artırarak 27.486’ya ulaştırdı. Bordo mavili ekibin en fazla seyircili
iç saha maçı ise, sezonun 13. haftasındaki Fenerbahçe maçı
oldu.Trabzonspor – Fenerbahçe maçını tribünlerde 36.934 kişi izledi.

Galatasaray Passolig Kart Ligi’nde zirveyi korudu

4,3 milyonu geride bırakan Passolig Kart liginde, Galatasaray
839.292 kart adedi ile liderliğini korudu. Sarı kırmızılı ekibi,
785.208 Passolig Kart adedi ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş
700.988 ile üçüncü, Trabzonspor ise 247.812 ile dördüncü sırada yer
aldı.

Cep telefonu ile maça giriş oranı yüzde 20

Süper Lig maçlarını stadyumlarda izleyen taraftarların yüzde 20’si
maçlara Passo Mobil Uygulaması’nı kullanarak cep telefonları ile giriş
yaptı. Dört büyüklerin taraftarlarının cep telefonu ile maça giriş
yapma oranı yüzde 28 olurken, yüzde 19’luk oranla Büyükşehir Belediye
Erzurumspor ve Akhisaspor ligin mobil uygulamayı en fazla kullanan
diğer takımları oldu.

Mobil ve web sitesinden bilet alım oranı yüzde 76

Ligin ilk 17 haftasında maç bileti satın alan taraftarların yüzde
76’sı biletlerini passo.com.tr ve Passo Mobil Uygulaması üzerinden
alırken, maç günü gişeden bilet alma oranı yüzde 5,7 ile sınırlı kaldı.
Passo.com.tr üzerinden en çok bilet alan takım taraftarları
sırasıyla Trabzonspor, Beşiktaş ve Galatasaray olurken, Passo Mobil
Uygulaması’ndan en çok bilet alanlar Büyükşehir Belediye Erzurumspor
taraftarları oldu. Erzurumspor’u Trabzonspor ve Ankaragücü
taraftarları takip etti.


Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




18:0514.540
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4958 46,4993 % 0,05  
Euro 52,8821 52,8924 % -0,08  
Sterlin 61,1155 61,4218 % 8,89  
Frank 57,1169 57,4032 % 9,63  
Riyal 12,3382 12,4001 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,54 61,61 % 0,66  
Platin 1.640,28 1.644,99 % 0,66  
Paladyum 1.229,04 1.232,64 % 0,66  
Brent Pet. 76,27 76,27 % 0,66  
Altın Ons 4.077,36 4.077,97 % 0,66