YENİLEME-QNB ve Trabzonspor sponsorluk anlaşması imzaladı
14.07.2016 14:40
Orta Doğu ve Afrika’nın önde gelen finansal kuruluşlarından QNB
ile Türkiye’nin en önemli spor kulüplerinden biri olan Trabzonspor
arasında Ana Sponsorluk anlaşması imzalandı.
İstanbul Raffles Hotel’de Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta ve QNB
Grup İletişim Genel Müdürü Yousef Darwish’in katılımıyla imza altına
alınan anlaşmaya göre, QNB üç yıl süre ile Trabzonspor’un forma göğüs
kısmında yer alacak, ayrıca reklam görünürlüğü, halkla ilişkiler ve
sosyal medya hakları ile dijital haklar elde edecek.
QNB ve Trabzonspor arasındaki sponsorluk anlaşmasının en önemli
faktörlerinden biri, kulübün 1967 yılında kuruluşundan günümüze elde
ettiği büyük başarılar, şampiyonluklar, kupalar, çok sayıda UEFA
Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi katılımı olmuştur.
Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta anlaşmaya ilişkin olarak:
“Trabzonspor yeni seçilen yönetim kurulu, profesyonel yönetim
anlayışı, yeni oluşturulan teknik ekibi ve oyuncu kadrosu ile büyük
başarılara yelken açmaya hazırlanıyor. Başarıya giden bu uzun
yolculukta yolumuza QNB gibi saygın bir kuruluş ile çıkmaktan büyük
gurur ve sevinç duyuyoruz. Bu yıl Trabzonspor’un 50. yılını
kutlayacağız, hedefimiz Süper Lig şampiyonluğudur. QNB’ye de bu
heyecanımızı bizimle paylaştığı ve yanımızda olup desteklediği için
teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Anlaşmayla ilgili olarak QNB Grup İletişim Genel Müdürü Yousef
Darwish: “Spor sektörü, grubumuz için Kurumsal Sosyal Sorumluluk
alanında önem verdiğimiz, ayrıca marka stratejimiz içerisinde de
tercih ettiğimiz iletişim kanallarından bir tanesi. Bu sebeple,
Finansbank satın alması ile birlikte faaliyet göstereceğimiz Türkiye
pazarında Trabzonspor sponsorluğumuzu doğru zamanda atılmış bir adım
olarak görüyoruz.” ifadelerini kullandı. Yousef Darwish sözlerine
“Trabzonspor ile güçlerimizi birleştirmemizin nedeni Türkiye’nin en
köklü, geçmişi başarılarla dolu, geleceğe büyük bir heyecanla bakan,
geniş bir taraftar bazına sahip olan seçkin kulüplerinden bir tanesi
olmasıdır. Fransız futbol kulübü Paris Saint Germain, Endonezya Ligi
ve birçok uluslararası turnuvanın sponsorluğunu üstlenen QNB için bu
anlaşma yabancı olmadığımız bir iletişim alanı.” şeklinde devam etti.
Türkiye’nin pazar ve nüfus büyüklüğü, güçlü büyüme trendi, sağlam
ekonomisi ve bankacılık sektörü, Avrupa, Asya ve Afrika’ya açılan
stratejik konumu göz önünde bulundurulduğunda, QNB Grubu’nun Türkiye
pazarındaki varlığı QNB Grubu’nun küresel büyüme stratejisi içerisinde
önemli bir adım olarak görülmektedir. QNB Grubu, Türkiye’deki tüm
müşterileri ve ülkenin dört bir yanında var olan Trabzonspor taraftarı
ile arasındaki ilişkiyi, geniş uluslararası bankacılık ağı sayesinde
dünya standartlarında finansal ürünler, hizmetler ve küresel
bankacılık çözümleri sağlayarak güçlendirmeyi hedeflemektedir.
Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey