40 yıl aradan sonra ABD`den petrol ithal edecek!

19.01.2016 09:00

Son güncelleme : 19.01.2016 10:36

Japonya, 40 yıl aradan sonra ABD`den ham petrol ithalatına başlayacak.



Japonya, 40 yıl aradan sonra ABD'den ham petrol ithalatına başlayacak. Cosmo Energy Holdings ABD'den Şubat ortasında yapacağı ham petrol ithatıyla, 40 yıl aradan sonra ABD'den petrol ithal eden ilk Japon şirketi olacak. 

Yapılan açıklamaya göre Cosmo Energy, ilk etapta 300 bin varil Teksas petrolü alacak. 

Japonya'nın en büyük petrol tedarikçisi hali hazırda Suudi Arabistan. Japonya petrol ithalatının yüzde 34'ünü Suudi Arabistan'dan ve toplamda yüzde 80'ini Ortadoğu'dan gerçekleştiriliyor




17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66