40 yıl aradan sonra ABD`den petrol ithal edecek!

19.01.2016 09:00

Son güncelleme : 19.01.2016 10:36

Japonya, 40 yıl aradan sonra ABD`den ham petrol ithalatına başlayacak.



Japonya, 40 yıl aradan sonra ABD'den ham petrol ithalatına başlayacak. Cosmo Energy Holdings ABD'den Şubat ortasında yapacağı ham petrol ithatıyla, 40 yıl aradan sonra ABD'den petrol ithal eden ilk Japon şirketi olacak. 

Yapılan açıklamaya göre Cosmo Energy, ilk etapta 300 bin varil Teksas petrolü alacak. 

Japonya'nın en büyük petrol tedarikçisi hali hazırda Suudi Arabistan. Japonya petrol ithalatının yüzde 34'ünü Suudi Arabistan'dan ve toplamda yüzde 80'ini Ortadoğu'dan gerçekleştiriliyor




17:5913.742
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.900  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.714
En Yüksek
13.935
BIST En Aktif Hisseler17:59
ATATP 248,10 887.418.392 % 0,81  
YAPRK 13,00 47.004.426 % 0,42  
MEPET 27,20 26.916.786 % 0,00  
SAMAT 7,29 31.176.283 % 0,00  
SANFM 9,78 160.538.231 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,1322 46,1437 % 0,04  
Euro 53,3485 53,3600 % 0,14  
Sterlin 61,6701 61,9792 % 9,87  
Frank 57,7046 57,9938 % 10,76  
Riyal 12,2620 12,3235 % 10,83  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,01 65,08 % 0,66  
Platin 1.678,65 1.683,07 % 0,66  
Paladyum 1.210,15 1.214,51 % 0,66  
Brent Pet. 91,22 91,22 % 0,66  
Altın Ons 4.210,39 4.210,95 % 0,66