ABD`li şirketlere vergi geliyor

02.02.2015 09:14

Son güncelleme : 02.02.2015 10:40



ABD Yönetimi, Amerikalı şirketlerin yurtdışı kazançlarını vergilendirmeye hazırlanıyor.




ABD Yönetimi, Amerikalı şirketlerin yurtdışı kazançlarını vergilendirecek. Beyaz Saray, Obama yönetiminin bir defaya mahsus vergilerle 238 milyar dolarlık kaynak yaratmayı hedeflediğini söyledi.

Söz konusu kaynak, kongreden onay alması halinde, altyapı harcamalarında kullanılacak.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,6130 46,6277 % 0,13  
Euro 53,1209 53,1643 % 0,19  
Sterlin 61,3230 61,6304 % 9,26  
Frank 57,3881 57,6758 % 10,15  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,75 58,81 % 0,66  
Platin 1.626,81 1.630,90 % 0,66  
Paladyum 1.210,53 1.214,83 % 0,66  
Brent Pet. 72,75 72,75 % 0,66  
Altın Ons 4.067,96 4.068,63 % 0,66