Endonezya faiz artırdı

18.11.2014 12:42

Son güncelleme : 18.11.2014 12:42



Endonezya Merkez Bankası, faiz oranlarını artırdı.






Endonezya Merkez Bankası, bugün düzenlediği olağanüstü toplantıda faizleri artırma kararı aldı. Banka faiz oranlarını 25 baz puan artırdı.


Bankadan yapılan açıklamaya göre, 1 aylık referans faiz oranı yüzde 7,50'den yüzde 7,75'e çıkarıldı.




15:2613.696
Değişim :  -0,34% |  -46,24
Açılış :  13.725  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.600
En Yüksek
13.836
BIST En Aktif Hisseler15:25
EMPAE 158,50 450.793.111 % 9,99  
ANGEN 12,11 169.439.993 % 9,99  
DNISI 20,72 24.021.703 % 9,98  
KERVN 6,72 32.048.279 % 9,98  
RTALB 3,67 115.161.173 % 9,88  
15:25 Alış Satış %  
Dolar 46,1303 46,1443 % 0,04  
Euro 53,3459 53,3591 % 0,14  
Sterlin 61,6668 61,9760 % 9,87  
Frank 57,6646 57,9536 % 10,68  
Riyal 12,2703 12,3318 % 10,90  
15:25 Alış Satış %  
Gümüş ONS 63,39 63,46 % 0,66  
Platin 1.655,50 1.656,39 % 0,66  
Paladyum 1.220,91 1.225,08 % 0,66  
Brent Pet. 93,03 93,03 % 0,66  
Altın Ons 4.134,60 4.135,21 % 0,66