Ford Otosan`da üretim başladı

21.05.2015 16:07

Son güncelleme : 21.05.2015 17:11

Ford Otosan’da üretim bugün saat 16.00’dan itibaren başladı.



Bir otomotiv devi üretime yeniden başladı. Ford Otosan’da üretim bugün saat 16.00’dan itibaren başladı. Reuters haberi şirket yetkililerine dayandırdı.
 
Şirket dün yaptığı açıklamada, "Şirketin bu sabah KAP'a yaptığı açıklamada, "Bursa ilinde otomotiv yan sanayinde faaliyet gösteren bazı şirketlerde gerçekleşen işçi eylemleri Kocaeli'nde yer alan Gölcük ve Yeniköy fabrikalarımızın parça ikmalinde kesintiye yol açmıştır.

Yaşanan parça tedarik problemi sebebiyle, Gölcük ve Yeniköy fabrikalarımızda üretim faaliyetlerine 20 Mayıs 2015 Çarşamba gününden itibaren geçici süreyle ara verilmiştir" ifadelerini kullanmıştı.





15:2714.331
Değişim :  -1,43% |  -208,53
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.325
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler15:27
OSTIM 2,05 148.114.888 % 37,00  
RTALB 3,74 220.867.740 % 10,00  
ATEKS 125,40 1.994.916 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
LIDER 97,40 215.734.836 % 9,99  
15:27 Alış Satış %  
Dolar 46,4921 46,5024 % 0,06  
Euro 52,6995 52,7133 % -0,42  
Sterlin 61,0368 61,3427 % 8,75  
Frank 57,0851 57,3712 % 9,57  
Riyal 12,3540 12,4159 % 11,66  
15:27 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,08 59,15 % 0,66  
Platin 1.592,77 1.595,37 % 0,66  
Paladyum 1.190,51 1.194,43 % 0,66  
Brent Pet. 74,47 74,47 % 0,66  
Altın Ons 4.019,37 4.020,01 % 0,66