`Lisanslı depoculuktan çıkmayı düşünüyoruz`

20.01.2016 14:19

Son güncelleme : 20.01.2016 15:48

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, lisanslı depoculuk alanından çıkmayı düşündüklerini söyledi.



Çelik Türkiye Ziraatçiler Derneğinin düzenlediği "15. Ulusal Tarım ve Gıda Kongresi"nde konuştu.

Çelik, "TMO ciddi bir rakip olduğu için lisanslı depoculuğun gelişmesi pek mümkün olmadı. Biz bu alandan çıkmayı düşünüyoruz. İşin deposuyla değil piyasanın regülasyonu ile meşgul olacağız. " dedi. 
   
Çelik, yoğun şekilde borsalarla STK'larla çalışmalar sürdüğünüübelirterek, "Lisanslı depoculuğa hızlı geçiş sağlayacağız." diyekonuştu.
   
Çelik, "Biz "et ithal etmeyelim" dediğimiz an başka bir dalga ortaya çıkıyor ve "mevcut et fiyatlarını yükseltelim" diyorlar. Spekülatörlere kesinlikle fırsat vermeyeceğiz. Şu anda 30 bin ton eti sabahleyin kapıya getirme imkanımız var." dedi.





14:0614.582
Değişim :  1,11% |  160,64
Açılış :  14.454  
Önceki Kapanış :  14.421  
En Düşük
14.454
En Yüksek
14.654
BIST En Aktif Hisseler14:04
SELEC 164,10 2.084.128.482 % 9,99  
SANEL 61,70 33.940.702 % 9,98  
GMTAS 45,62 29.297.666 % 9,98  
YAYLA 27,34 39.624.163 % 9,98  
ISGSY 122,60 303.192.699 % 9,96  
14:04 Alış Satış %  
Dolar 46,4386 46,4512 % 0,20  
Euro 53,2008 53,2124 % -0,53  
Sterlin 61,0088 61,3146 % 8,70  
Frank 57,4299 57,7178 % 10,23  
Riyal 12,2985 12,3601 % 11,16  
14:04 Alış Satış %  
Gümüş ONS 67,40 67,45 % 0,66  
Platin 1.709,86 1.714,16 % 0,66  
Paladyum 1.280,98 1.285,12 % 0,66  
Brent Pet. 78,38 78,38 % 0,66  
Altın Ons 4.247,60 4.248,18 % 0,66