`Lisanslı depoculuktan çıkmayı düşünüyoruz`

20.01.2016 14:19

Son güncelleme : 20.01.2016 15:48

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, lisanslı depoculuk alanından çıkmayı düşündüklerini söyledi.



Çelik Türkiye Ziraatçiler Derneğinin düzenlediği "15. Ulusal Tarım ve Gıda Kongresi"nde konuştu.

Çelik, "TMO ciddi bir rakip olduğu için lisanslı depoculuğun gelişmesi pek mümkün olmadı. Biz bu alandan çıkmayı düşünüyoruz. İşin deposuyla değil piyasanın regülasyonu ile meşgul olacağız. " dedi. 
   
Çelik, yoğun şekilde borsalarla STK'larla çalışmalar sürdüğünüübelirterek, "Lisanslı depoculuğa hızlı geçiş sağlayacağız." diyekonuştu.
   
Çelik, "Biz "et ithal etmeyelim" dediğimiz an başka bir dalga ortaya çıkıyor ve "mevcut et fiyatlarını yükseltelim" diyorlar. Spekülatörlere kesinlikle fırsat vermeyeceğiz. Şu anda 30 bin ton eti sabahleyin kapıya getirme imkanımız var." dedi.





10:3314.481
Değişim :  -0,40% |  -58,59
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.461
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler10:32
OSTIM 1,99 3.866.554 % 33,00  
KTSKR 106,80 50.876.233 % 9,99  
OSMEN 8,76 34.186.132 % 9,91  
INFO 6,69 32.843.578 % 9,85  
SELEC 219,60 575.311.117 % 8,34  
10:32 Alış Satış %  
Dolar 46,4900 46,5054 % 0,07  
Euro 52,8522 52,8611 % -0,14  
Sterlin 61,0946 61,4009 % 8,85  
Frank 57,0817 57,3678 % 9,57  
Riyal 12,3394 12,4012 % 11,53  
10:32 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,69 61,75 % 0,66  
Platin 1.645,44 1.649,09 % 0,66  
Paladyum 1.223,46 1.226,96 % 0,66  
Brent Pet. 76,00 76,00 % 0,66  
Altın Ons 4.078,50 4.079,06 % 0,66