Merkez`den milyar 14 TL`lik repo ihalesi

12.01.2016 10:00

Son güncelleme : 12.01.2016 10:04

Merkez Bankası, 14 milyar TL`lik repo ihalesi açtı.



Merkez Bankası, haftalık miktar bazlı repo ihalesinin vadesini 19 Ocak olarak belirledi.
   
Merkez Bankası, geçici likidite sıkışıklığını azaltmak için repo ihaleleri yapıyor.





17:0314.385
Değişim :  -1,06% |  -154,57
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:02
OSTIM 2,05 156.646.455 % 37,00  
RTALB 3,74 222.223.419 % 10,00  
ATEKS 125,40 1.994.916 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
LIDER 97,40 234.007.076 % 9,99  
17:02 Alış Satış %  
Dolar 46,4920 46,5024 % 0,06  
Euro 52,7676 52,7826 % -0,29  
Sterlin 61,0484 61,3544 % 8,77  
Frank 57,0780 57,3641 % 9,56  
Riyal 12,3533 12,4153 % 11,66  
17:02 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,46 59,53 % 0,66  
Platin 1.596,65 1.599,95 % 0,66  
Paladyum 1.183,65 1.188,49 % 0,66  
Brent Pet. 73,64 73,64 % 0,66  
Altın Ons 4.034,32 4.034,96 % 0,66