Özelleştirmeden 2 milyar dolar geldi

03.11.2014 14:47

Son güncelleme : 03.11.2014 14:47



Özelleştirme İdaresi Başkanlığı yılın ilk 10 ayında 1 milyar 878,0 milyon dolar özelleştirme geliri elde etti.




Özelleştirme İdaresi Başkanlığı'nın (ÖİB) internet sitesinde yer alan 2014 yılına ilişkin 'Satış/Devir İşlemi Tamamlanan' özelleştirme uygulamaları verilerinden derlenen bilgilere göre gelirlerin büyük bölümü varlık satışından sağlandı.


En büyük gelir sağlanan satış Türkiye Denizcilik İşletmeleri'ne ait bulunan Salıpazarı Liman Sahası(Galataport) satışından sağlandı. Bu satıştan ÖİB'nin elde ettiği gelir 702 milyon TL oldu.

ÖİB, özelleştirilmesi tamamlanmış onay ve sözleşmesi imza aşamasındaki projelerden 8 milyar 701,0 milyon dolar gelir beklediğini bildirdi.


Onay aşamasında olan kuruluşlardan beklenen gelir ise 120,4 milyon dolar olarak açıklandı.




18:0013.745
Değişim :  0,02% |  2,75
Açılış :  13.725  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.600
En Yüksek
13.836
BIST En Aktif Hisseler18:00
BRKO 12,32 12.024.640 % 10,00  
EMPAE 158,50 457.339.637 % 9,99  
ATATR 19,37 1.622.798.539 % 9,99  
ANGEN 12,11 172.696.202 % 9,99  
KNFRT 14,65 200.354.102 % 9,98  
18:00 Alış Satış %  
Dolar 46,1458 46,1638 % 0,08  
Euro 53,4438 53,4674 % 0,36  
Sterlin 61,6397 61,9486 % 9,82  
Frank 57,6737 57,9628 % 10,70  
Riyal 12,2679 12,3294 % 10,88  
18:00 Alış Satış %  
Gümüş ONS 64,18 64,24 % 0,66  
Platin 1.676,38 1.680,01 % 0,66  
Paladyum 1.239,94 1.244,32 % 0,66  
Brent Pet. 94,94 94,94 % 0,66  
Altın Ons 4.095,14 4.095,77 % 0,66