4 devden yeni para!

24.08.2016 12:36

Son güncelleme : 25.08.2016 11:05

Yeni bir sayfa açılıyor. Dünyanın en büyük 4 bankası yeni bir dijital para oluşturmayı planlıyorlar. Para piyasasında dengeler alt üst olacak.



Dünyanın en büyük 4 bankası yeni bir dijital para geliştirmek için işbirliği yapma kararı aldılar.

Financial Times'ın haberine göre, İsviçre'nin en büyük bankası UBS'in başını çektiği yeni dijital para geliştirilmesi planında Deutsche Bank, Santander ve Bank of New York Mellon yer alıyor. Bu 4 banka, geliştirilecek yeni para birimini 2018 başlarında ticari kullanıma sunmayı hedefliyorlar.

Dijital para birimlerinin potansiyel faydaları Fed, BOE ve Kanada MB tarafından da inceleniyor. Ancak güvenlik ve bankacılık sektörünün istikrarı açısından endişeler var.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,6198 46,6252 % 0,12  
Euro 53,1434 53,1563 % 0,17  
Sterlin 61,3532 61,6607 % 9,31  
Frank 57,4023 57,6900 % 10,18  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,20 59,26 % 0,66  
Platin 1.632,71 1.634,98 % 0,66  
Paladyum 1.217,10 1.219,94 % 0,66  
Brent Pet. 72,61 72,61 % 0,66  
Altın Ons 4.084,29 4.084,88 % 0,66