4 devden yeni para!

24.08.2016 12:36

Son güncelleme : 25.08.2016 11:05

Yeni bir sayfa açılıyor. Dünyanın en büyük 4 bankası yeni bir dijital para oluşturmayı planlıyorlar. Para piyasasında dengeler alt üst olacak.



Dünyanın en büyük 4 bankası yeni bir dijital para geliştirmek için işbirliği yapma kararı aldılar.

Financial Times'ın haberine göre, İsviçre'nin en büyük bankası UBS'in başını çektiği yeni dijital para geliştirilmesi planında Deutsche Bank, Santander ve Bank of New York Mellon yer alıyor. Bu 4 banka, geliştirilecek yeni para birimini 2018 başlarında ticari kullanıma sunmayı hedefliyorlar.

Dijital para birimlerinin potansiyel faydaları Fed, BOE ve Kanada MB tarafından da inceleniyor. Ancak güvenlik ve bankacılık sektörünün istikrarı açısından endişeler var.





10:5514.809
Değişim :  0,50% |  74,26
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.783
En Yüksek
14.845
BIST En Aktif Hisseler10:54
MOGAN 13,97 252.778.209 % 10,00  
AYCES 616,00 80.694.064 % 10,00  
IHLAS 1,32 79.559.798 % 10,00  
BIGCH 8,47 106.314.315 % 10,00  
BRMEN 17,97 4.183.668 % 9,98  
10:54 Alış Satış %  
Dolar 46,4560 46,4695 % 0,06  
Euro 53,1999 53,2087 % -0,18  
Sterlin 61,1577 61,4642 % 8,96  
Frank 57,3137 57,6010 % 10,01  
Riyal 12,3462 12,4081 % 11,59  
10:54 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,20 66,27 % 0,66  
Platin 1.675,86 1.680,14 % 0,66  
Paladyum 1.276,21 1.280,63 % 0,66  
Brent Pet. 79,04 79,04 % 0,66  
Altın Ons 4.191,47 4.191,94 % 0,66