4 devden yeni para!

24.08.2016 12:36

Son güncelleme : 25.08.2016 11:05

Yeni bir sayfa açılıyor. Dünyanın en büyük 4 bankası yeni bir dijital para oluşturmayı planlıyorlar. Para piyasasında dengeler alt üst olacak.



Dünyanın en büyük 4 bankası yeni bir dijital para geliştirmek için işbirliği yapma kararı aldılar.

Financial Times'ın haberine göre, İsviçre'nin en büyük bankası UBS'in başını çektiği yeni dijital para geliştirilmesi planında Deutsche Bank, Santander ve Bank of New York Mellon yer alıyor. Bu 4 banka, geliştirilecek yeni para birimini 2018 başlarında ticari kullanıma sunmayı hedefliyorlar.

Dijital para birimlerinin potansiyel faydaları Fed, BOE ve Kanada MB tarafından da inceleniyor. Ancak güvenlik ve bankacılık sektörünün istikrarı açısından endişeler var.





17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4827 46,4958 % 0,05  
Euro 52,8159 52,8383 % -0,18  
Sterlin 61,0368 61,3427 % 8,75  
Frank 57,0780 57,3641 % 9,56  
Riyal 12,3533 12,4153 % 11,66  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,61 56,67 % 0,66  
Platin 1.565,05 1.569,79 % 0,66  
Paladyum 1.159,31 1.164,01 % 0,66  
Brent Pet. 73,46 73,46 % 0,66  
Altın Ons 3.977,00 3.977,48 % 0,66