Bantaş için gong 18 Mayıs`ta çalacak!

15.05.2015 12:12

Son güncelleme : 15.05.2015 14:22

Bantaş için 18 Mayıs`ta gong töreni yapılacak.



Bantaş Bandırma Ambalaj Sanayi ve Ticaret AŞ, kuruluşunun 29’uncu yılında Borsada işlem görmeye başlıyor. 

Foreks'in haberine göre, Balıkesir Bandırma’da kurulu metal kutu üretim ve metal ofset baskı fabrikasında teneke kutu üretimi yapan Bantaş’ın 18 Mayıs Pazartesi günü yapılacak gong töreninde Bantaş AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Erdan ile Borsa İstanbul Genel Müdür Yardımcısı Adnan Metin de birer konuşma yapacak. 

Gong töreni saat 09:15'te başlayacak.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66