Bütçesi fazla verdi! Paraları vatandaşlarına dağıtacak...

20.02.2018 12:24

Son güncelleme : 21.02.2018 10:07

Bütçesi fazla veren Singapur`un, 21 yaş ve üstü vatandaşlarına 100 ila 300 dolar prim ödeyeceği bildirildi.



AA

"Today Online" gazetesinin haberine göre, Singapur hükümeti, geçen yılki bütçesinin 9,6 milyar dolar fazla vermesi üzerine 21 yaş ve üstü vatandaşlarına prim ödeme kararı aldı.
 
Buna göre, yıllık geliri 28 bin dolar olanlar 300, 28 bin ila 100 bin dolar olanlar 200, 100 bin dolardan fazla yıllık geliri olanlar ise 100 dolar prim alacak.
 
Birden fazla gayrimenkule sahip olanlara ise gelir durumuna bakılmaksızın 100 dolar prim ödenecek.
 
Primlerin yıl sonunda ödeneceği ve devlete 700 milyon dolara mal olacağı belirtildi.
 
Singapur Maliye Bakanı Heng Swee Keat, bütçenin fazla vermesi nedeniyle prim ödeme kararı aldıklarını belirterek "Bu, hükümetimizin 'Singapur'un gelişiminin meyvelerini Singapurlularla paylaşacağız' taahhüdünü yerine getirdiğinin bir göstergesi." dedi.
 
Singapur, 2011'de de vatandaşlarına 100 ila 800 dolar prim ödemişti.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66