Devler Rusya`yı terk ediyor!

03.03.2015 15:10

Son güncelleme : 03.03.2015 15:12

Rusya`nın içinde bulunduğu ekonomik durum nedeniyle dünya devleri ülkedeki fabrikaları teker teker kapatıyor. Carlsberg`in ardından şimdi de Coca cola ve PepsiCo düğmeye bastı.



Rus rublesinin değer kaybı ve ülkenin içinde bulunduğu ekonomik durum nedeniyle dünya devleri ülkeyi bir bir terk ediyor.

Ocak ayında bira üreticisi Carlsberg’in Rusya’daki iki tesisini kapatacağını açıklamasının ardından şimdi de Coca-Cola Hellenic Bottling ve Pepsi, aynı gerekçeyle Rusya’daki bir adet fabrikasını kapatma kararı aldığını açıkladı.

Wall Street Journal'ın haberine göre, PepsiCo’dan yapılan açıklamada haziran ayında Moskova yakınlarındaki tesisin kapatılacağı belirtilirken, Coca-Cola markası altında mal satan Coca-Cola Hellenic de Moskova’nın doğusundaki fabrikasını kapatacağını açıkladı.





10:5814.804
Değişim :  0,47% |  69,60
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.783
En Yüksek
14.845
BIST En Aktif Hisseler10:57
AYCES 616,00 81.274.952 % 10,00  
BIGCH 8,47 106.604.286 % 10,00  
MOGAN 13,97 256.069.332 % 10,00  
IHLAS 1,32 81.655.204 % 10,00  
BRMEN 17,97 4.183.668 % 9,98  
10:57 Alış Satış %  
Dolar 46,4569 46,4682 % 0,05  
Euro 53,1982 53,2130 % -0,17  
Sterlin 61,1438 61,4502 % 8,94  
Frank 57,2960 57,5832 % 9,98  
Riyal 12,3462 12,4081 % 11,59  
10:57 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,14 66,21 % 0,66  
Platin 1.672,17 1.675,78 % 0,66  
Paladyum 1.271,73 1.276,02 % 0,66  
Brent Pet. 79,46 79,46 % 0,66  
Altın Ons 4.189,47 4.190,10 % 0,66