Devler Rusya`yı terk ediyor!

03.03.2015 15:10

Son güncelleme : 03.03.2015 15:12

Rusya`nın içinde bulunduğu ekonomik durum nedeniyle dünya devleri ülkedeki fabrikaları teker teker kapatıyor. Carlsberg`in ardından şimdi de Coca cola ve PepsiCo düğmeye bastı.



Rus rublesinin değer kaybı ve ülkenin içinde bulunduğu ekonomik durum nedeniyle dünya devleri ülkeyi bir bir terk ediyor.

Ocak ayında bira üreticisi Carlsberg’in Rusya’daki iki tesisini kapatacağını açıklamasının ardından şimdi de Coca-Cola Hellenic Bottling ve Pepsi, aynı gerekçeyle Rusya’daki bir adet fabrikasını kapatma kararı aldığını açıkladı.

Wall Street Journal'ın haberine göre, PepsiCo’dan yapılan açıklamada haziran ayında Moskova yakınlarındaki tesisin kapatılacağı belirtilirken, Coca-Cola markası altında mal satan Coca-Cola Hellenic de Moskova’nın doğusundaki fabrikasını kapatacağını açıkladı.





17:5814.260
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.212
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler17:58
GLBMD 14,33 38.440.888 % 9,98  
PRZMA 47,66 581.036.750 % 9,97  
SNICA 4,54 559.913.892 % 9,93  
BIGEN 75,25 123.486.003 % 9,93  
BALSU 20,52 2.606.504.134 % 9,91  
17:58 Alış Satış %  
Dolar 46,6053 46,6320 % 0,14  
Euro 52,9676 53,0362 % -0,06  
Sterlin 61,0955 61,4017 % 8,85  
Frank 57,1626 57,4491 % 9,72  
Riyal 12,3411 12,4029 % 11,54  
17:58 Alış Satış %  
Gümüş ONS 55,86 55,93 % 0,66  
Platin 1.563,16 1.569,47 % 0,66  
Paladyum 1.167,06 1.171,22 % 0,66  
Brent Pet. 74,71 74,71 % 0,66  
Altın Ons 3.988,26 3.988,89 % 0,66