`Gümrük tarifelerinin bedelini tüketiciler ödeyecek`

13.05.2019 09:10

Son güncelleme : 14.05.2019 09:16

Beyaz Saray Ulusal Ekonomi Konseyi Başkanı Larry Kudlow, ABD Başkanı Donald Trump`ın Çin`den 200 milyar dolar tutarında ithalat için gümrük tarifesini yüzde 10`dan yüzde 25`e çıkarma kararının bedelini Amerikalı tüketicilerin ödeyeceğini söyledi.



DHA

Fox News'in bir programına katılan Beyaz Saray Ulusal Ekonomi Konseyi Başkanı Larry Kudlow şöyle konuştu:

"Tarifeleri Çin ödemeyecek. Amerikalı ithalatçılar ve Amerikan şirketleri ödeyecek ve bu vergiler sıklıkla Amerikalı tüketicilere yansıtılacak. Asıl olarak, bu tarifelerin karşılığını her iki taraf da ödeyecek. Her iki tarafta bu tarifelerin sıkıntısını çekecek."







17:5814.260
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.212
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler17:58
GLBMD 14,33 38.440.888 % 9,98  
PRZMA 47,66 581.036.750 % 9,97  
SNICA 4,54 559.913.892 % 9,93  
BIGEN 75,25 123.486.003 % 9,93  
BALSU 20,52 2.606.504.134 % 9,91  
17:58 Alış Satış %  
Dolar 46,6043 46,6338 % 0,14  
Euro 52,9701 53,0301 % -0,07  
Sterlin 61,0932 61,3994 % 8,85  
Frank 57,1344 57,4208 % 9,67  
Riyal 12,3411 12,4029 % 11,54  
17:58 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,63 56,70 % 0,66  
Platin 1.570,56 1.576,32 % 0,66  
Paladyum 1.173,94 1.178,35 % 0,66  
Brent Pet. 74,77 74,77 % 0,66  
Altın Ons 4.006,06 4.006,70 % 0,66