İran`dan bankacılık için işbirliği önerisi

23.01.2016 11:07

Son güncelleme : 25.01.2016 09:20

İran’a uygulanan ambargonun kaldırılması ardından bu ülkeyle iş fırsatlarını masaya yatıran konferans Antalya’da başladı.



İran İslam Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Ali Rıza Bikdeli, Türkiye ile İran arasındaki işbirliğinin bölge ülke ve halklarının yararına olacağını belirterek, “Bu birliktelik sadece enerji alanında değil, tarım, bankacılık, turizm sektörlerinde de geliştirilebilir” dedi.

Dünya'dan Fikri Cindoruk'un haberine göre,Türk ve İran Enerji Ekonomisi Dernekleri tarafından desteklenen ‘Ambargo sonrası İran: Yeni iş, yeni enerji, yeni fırsatlar’ başlıklı konferans Antalya’da başladı.
 
Boğaziçi Üniversitesi Enerji Politikaları Araştırma Merkezi (EPAM) ve Türk Enerji Ekonomisi Derneği Başkanı Prof. Dr. Gürkan Kumbaroğlu yaptığı konuşmada, İran’a 35 yıldır uygulanan ambargonun kaldırılmasından sonra düzenlenen ilk toplantının Antalya’da gerçekleştirildiğini bildirdi. Toplantıya 10 ülke





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66