İspanya`nın enerji talebi yüzde 3,2 arttı

02.03.2015 13:38

Son güncelleme : 02.03.2015 14:15

İspanya`nın enerji talebi Şubat ayında yüzde 3,2 arttı.



Montel haberine göre, enerji talebi 21 TWh oldu. Kömür üretimi ise yüzde 283 artarak 3,1 TWh'a çıktı. Rüzgar enerjisinden üretim yıl bazında yüzde 2,5 artarak 6 TWh olurken, nükleer enerji 4,9 TWh ile onu takip etti.




18:0514.540
Değişim :  -1,29% |  -190,04
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4623 46,4760 % 0,02  
Euro 52,9289 52,9440 % -0,37  
Sterlin 61,0923 61,3986 % 8,85  
Frank 57,1838 57,4705 % 9,76  
Riyal 12,3384 12,4002 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 62,10 62,17 % 0,66  
Platin 1.665,93 1.670,09 % 0,66  
Paladyum 1.241,27 1.244,31 % 0,66  
Brent Pet. 76,82 76,82 % 0,66  
Altın Ons 4.140,56 4.141,19 % 0,66