İşverene çalışan başına 2 bin 29 lira

11.03.2018 10:47

Son güncelleme : 12.03.2018 10:21

Meclis`te görüşmeleri devam eden torba tasarı ile yeni çalışanların tüm prim ve vergileri devlet tarafından ödenecek. İşverenler her ay 883 liralık teşvike kavuşmuş olacak.



Normal bir çalışan için ödenecek rakam asgari ücret üzerinden 883 lirayı bulacak. Böylece işverenler her ay 883 liralık teşvike kavuşmuş olacak.
 
Bilişim ve imalat sektörlerinde yeni eleman alındığında ödenecek teşvik asgari ücret ile sınırlanmayacak. Orada brüt ücret üzerinden teşvik verilecek ve bu miktar da 2.029 lirayı bulacak. Takvim'in haberine göre, verilecek teşvikler 12 ay boyunca ödenecek. Kadın ve genç istihdamında teşvik süresi 18 aya kadar çıkacak. Teşviklerden yararlanabilmek için SGK'ya borçlu olmamak, zamanında evrakları vermek ve sigortasız işçi çalıştırmamak isteniyor.





18:0511.843
Değişim :  0,27% |  31,63
Açılış :  11.805  
Önceki Kapanış :  11.811  
En Düşük
11.748
En Yüksek
11.936
BIST En Aktif Hisseler18:05
DURDO 5,94 43.879.024 % 10,00  
CITAS 99,00 43.683.354 % 10,00  
GIPTA 28,82 62.118.790 % 10,00  
SEGMN 15,18 67.376.145 % 10,00  
EUKYO 7,81 6.495.643 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 50,3597 50,3715 % 0,23  
Euro 55,5530 55,5666 % -0,23  
Sterlin 66,4342 66,7672 % 0,05  
Frank 59,8999 60,2002 % -0,25  
Riyal 13,3997 13,4668 % 0,26  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 48,85 48,90 % 0,66  
Platin 1.493,05 1.495,42 % 0,66  
Paladyum 1.001,21 1.005,66 % 0,66  
Brent Pet. 96,04 96,04 % 0,66  
Altın Ons 3.877,91 3.878,44 % 0,66