İşverene çalışan başına 2 bin 29 lira

11.03.2018 10:47

Son güncelleme : 12.03.2018 10:21

Meclis`te görüşmeleri devam eden torba tasarı ile yeni çalışanların tüm prim ve vergileri devlet tarafından ödenecek. İşverenler her ay 883 liralık teşvike kavuşmuş olacak.



Normal bir çalışan için ödenecek rakam asgari ücret üzerinden 883 lirayı bulacak. Böylece işverenler her ay 883 liralık teşvike kavuşmuş olacak.
 
Bilişim ve imalat sektörlerinde yeni eleman alındığında ödenecek teşvik asgari ücret ile sınırlanmayacak. Orada brüt ücret üzerinden teşvik verilecek ve bu miktar da 2.029 lirayı bulacak. Takvim'in haberine göre, verilecek teşvikler 12 ay boyunca ödenecek. Kadın ve genç istihdamında teşvik süresi 18 aya kadar çıkacak. Teşviklerden yararlanabilmek için SGK'ya borçlu olmamak, zamanında evrakları vermek ve sigortasız işçi çalıştırmamak isteniyor.





17:5912.266
Değişim :  0,43% |  52,40
Açılış :  12.265  
Önceki Kapanış :  12.214  
En Düşük
12.208
En Yüksek
12.332
BIST En Aktif Hisseler17:59
CUSAN 21,78 29.195.662 % 10,00  
BARMA 6,16 9.542.026 % 10,00  
GEREL 26,18 168.010.759 % 10,00  
ESCAR 16,28 45.417.928 % 10,00  
CEMZY 6,05 31.133.547 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 49,1432 49,3979 % 0,29  
Euro 54,9452 55,6494 % 0,46  
Sterlin 64,9112 65,2365 % 0,02  
Frank 59,0713 59,3674 % 0,14  
Riyal 13,0556 13,1210 % -0,10  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,78 60,86 % 0,66  
Platin 1.686,53 1.692,21 % 0,66  
Paladyum 1.148,65 1.159,11 % 0,66  
Brent Pet. 104,43 104,43 % 0,66  
Altın Ons 4.194,19 4.194,71 % 0,66