Otomotiv devine emisyon davası

26.05.2017 07:59

Son güncelleme : 26.05.2017 15:08

Volkswagen`den sonra Fiat ve Mercedes için emisyon soruşturmaları devam ederken General Motors için de ABD`de dava açıldı.



ABD'nin en büyük otomotiv şirketi General Motors'a emisyon kurallarını ihlal ettiği gerekçesiyle dava açıldı.

ABD'deki hukuk firması Hagens Berman'dan yapılan açıklamada, ülkede General Motors marka araç kullanan tüketicilerin şirkete toplu dava açtığı bildirildi.

Açıklamada, ülke genelinde yaklaşık 705 bin General Motors marka araçta emisyon testlerinde yanıltıcı yazılım kullanıldığı iddia edilirken, söz konusu araçların normalin 2 ila 5 kat üzerinde çevreyi kirletici madde yaydığı öne sürüldü.

VOLKSWAGEN DAVASININ AVUKATLARI

Hagens Berman hukuk firması, Alman otomotiv devi Volkswagen'in emisyon davalarında da ABD'deki tüketici gruplarını temsil etmişti.

Son dönemde İtalya'nın Fiat için emisyon kontrolü uygulamaları da soruşturma konusu oldu. Almanya'da Mercedes'in ana firması Daimler AG için de emisyon soruşturması yürütülüyor.





16:3614.179
Değişim :  -0,57% |  -81,06
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.171
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler16:36
RALYH 158,40 537.973.320 % 10,00  
ZEDUR 10,12 24.886.336 % 10,00  
ICBCT 21,84 76.945.599 % 9,97  
VESTL 26,04 395.056.651 % 9,97  
VESBE 6,73 382.675.840 % 9,97  
16:36 Alış Satış %  
Dolar 46,6212 46,6291 % 0,13  
Euro 53,2720 53,2856 % 0,41  
Sterlin 61,3822 61,6899 % 9,36  
Frank 57,5367 57,8251 % 10,44  
Riyal 12,3676 12,4296 % 11,78  
16:36 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,34 58,41 % 0,66  
Platin 1.612,31 1.616,23 % 0,66  
Paladyum 1.204,21 1.208,26 % 0,66  
Brent Pet. 72,97 72,97 % 0,66  
Altın Ons 4.052,27 4.052,85 % 0,66