Siemens, dünyada ikincisini Ankara`da açtı

11.05.2018 10:23

Son güncelleme : 11.05.2018 12:12

Siemens Ev Aletleri, Türkiye`de "deneyim" konseptli ilk mağazasını Ankara`da hizmete açtı.



AA

Siemens Ev Aletleri'nin, Türkiye'deki ilk yeni nesil "deneyim"  mağazası Officium Beytepe'de hizmete açıldı. Beyaz eşya sektörünün başarılı  isimlerinden Güreller'in ev sahipliğinde gerçekleştirilen açılış törenine Siemens  Satış Başkan Yardımcısı Haluk Çelebioğlu ve Siemens Ev Aletleri (BSH) Türkiye Pazarlama Başkan Yardımcısı Alper Sengül katıldı.
 
Çelebioğlu, açılışta yaptığı konuşmada, deneyim mağazasında  tüketicilerin Siemens markasının ürün özelliklerini, yenilikçi teknolojilerini  daha geniş alanlarda dijital çağın yeniliklerini kullanarak, deneyimleyerek,  zengin ürün çeşitliliği içinde satın alma imkanı bulacağını söyledi.
 
Türkiye'deki ilk deneyim mağazasının Siemens için Türkiye'nin önemini  ortaya koyduğunu vurgulayan Çelebioğlu, "Dünyada Çin'den sonra ikinci deneyim  mağazamızı Türkiye'de açtık. Türkiye genelinde 600 mağazamız var. Teknolojik,  estetik ve tasarım açısından Siemens'i seven bir kitle var Ankara'da. Bu mağazada  yapmak istediğimiz şey, tüketicilerin Siemens'in gelişen ürünlerine daha yakın  olmalarını sağlamak." diye konuştu.
 
"HER ÜRÜN GRUBU İÇİN AYRILMIŞ DENEYİM ALANLARIMIZ VAR"
 
Çelebioğlu, müşterilerin artık mağazalarda ürünlere bakmanın ötesinde  dokunup teknolojilerini deneyimlemek istediğine dikkati çekerek, Beytepe deneyim  mağazasını bu beklentileri karşılamak üzere özel olarak tasarladıklarını dile  getirdi.
 
Tüketicilerin, deneyim mağazasında tüm ürünleri yakından inceleme  şansı bulacağını ifade eden Çelebioğlu, "Deneyim odaklı yeni nesil mağazacılık  modeliyle müşterilerimizin daha geniş alanlarda dijital çağın altyapısını ve  yeniliklerini kullanarak ürün satın alma tecrübesi yaşamalarını hedefliyoruz.”  değerlendirmesinde bulundu.
 
Çelebioğlu, 300 metrekarelik alana sahip mağazada canlı mutfak, kahve  deneyim alanı, küçük ev aletleri ve elektrikli süpürge deneyim alanı, home  connect (bağlı ürünler) deneyim alanı gibi her ürün grubu için ayrılmış deneyim  alanlarının bulunduğunu anlattı.
 
Mağazada, yeni ürünlerle ilgili bilgilere hızla ulaşmayı sağlayan  dijital ekranların da bulunduğunu bildiren Çelebioğlu, "Siemens Ev Aletleri,  önümüzdeki dönemde Türkiye'de yeni deneyim konseptine uygun, kullanıcılarını daha  geniş alanlarda ağırladığı ve onları en yeni teknolojilerle buluşturduğu, içinde  bulunan ürün deneyim alanlarına sahip yeni satış noktalarını farklı lokasyonlarda  da hayata geçirmeyi planlıyor." ifadelerini kullandı.
 
"AKILLI EV ALETLERİ PAZARI BÜYÜYOR"
 
Çelebioğlu, 2022 sonuna kadar dünyada akıllı ev aletleri pazarının 4  katına kadar büyüyeceğinin tahmin edildiğine dikkati çekerek, Türkiye için bu  büyümenin çok daha fazla olmasını beklediklerini söyledi.
  
Siemens olarak, geçen yıl itibarıyla akıllı ev aletlerini tüketicilere  sunmaya başladıklarını anımsatan Çelebioğlu, değişen ihtiyaç ve beklentilere daha  iyi cevap verebilmek için cihaz odaklı olmanın yanında dijital servis ve ürünleri  de akıllı ev aletleriyle entegre şekilde satışa sunduklarını dile getirdi.





10:5010.073
Değişim :  1,25% |  124,57
Açılış :  9.973  
Önceki Kapanış :  9.949  
En Düşük
9.940
En Yüksek
10.080
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler10:50
VANGD 45,14 12.705.717 % 9,99  
GEDIK 18,77 170.039.120 % 9,96  
IHLGM 2,54 91.352.048 % 9,96  
FENER 12,70 402.628.209 % 9,96  
MEGAP 3,76 4.319.563 % 9,94  
10:50 Alış Satış %  
Dolar 39,8471 39,8520 % 0,10  
Euro 46,9739 46,9904 % 0,06  
Sterlin 53,9181 54,1884 % 0,20  
Frank 49,5628 49,8112 % 0,29  
Riyal 10,4497 10,5021 % -0,00  
10:50 Alış Satış %  
Gümüş ONS 36,15 36,19 % 0,66  
Platin 1.333,25 1.336,85 % 0,66  
Paladyum 1.101,72 1.105,69 % 0,66  
Brent Pet. 66,83 66,83 % 0,66  
Altın Ons 3.333,90 3.334,28 % 0,66