Teknoloji devi 1.000 kişiyi işten çıkarıyor!

19.04.2018 12:09

Son güncelleme : 20.04.2018 07:55

Yatırımcılarına yıllık 1 milyar dolar tasarruf etme sözü veren Qualcomm, bu doğrultuda 1.000 çalışanı etkileyecek işten çıkarmalar yapmaya başladı.



Daha kârlı hale gelmek için operasyonlarını yeniden düzenleyen Qualcomm, yıllık maliyetlerini 1 milyar dolar azaltmak hedefi kapsamında işten çıkarmalar gerçekleştiriyor.
 
Qualcomm’un merkezinin bulunduğu San Diego merkezli haber kuruluşu ABC 10 News, işten çıkarmaların 1.000 kadar çalışanı etkileyeceğini belirtti.
 
Yarı iletken üreticisi, maliyet azaltma stratejisini planlarken işten çıkarmalar yapmaktan kaçındığını ancak sürdürülebilir büyüme için iş gücünü küçültmenin kaçınılmaz olduğunu açıkladı.
 
Qualcomm, işten çıkarmalardan etkilenen çalışanlarına tazminat ödediğini duyurdu. Şirketin dünya çapında 33.800 çalışanı bulunuyor.
 
Ocak ayında 1 milyar dolar tasarruf planını duyuran Qualcomm, bu sayede yatırımcıların Broadcom’un agresif satın alma anlaşmasını reddetmelerini sağlamak istiyordu. Tarihin en büyük teknoloji anlaşması olarak lanse edilen satın alma teklifi, Trump yönetimi tarafından ulusal güvenliğe potansiyel tehdit teşkil ettiği gerekçesiyle engellenmişti.
 
 
 
Habertürk





12:5114.290
Değişim :  0,21% |  29,77
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.262
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler12:50
RALYH 158,40 429.678.963 % 10,00  
ZEDUR 10,12 20.733.362 % 10,00  
ICBCT 21,84 68.101.797 % 9,97  
MRSHL 1.832,00 78.332.171 % 9,96  
SNICA 4,99 144.885.021 % 9,91  
12:50 Alış Satış %  
Dolar 46,6234 46,6267 % 0,13  
Euro 53,2063 53,2203 % 0,29  
Sterlin 61,2808 61,5880 % 9,18  
Frank 57,3323 57,6197 % 10,05  
Riyal 12,3398 12,4016 % 11,53  
12:50 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,22 58,28 % 0,66  
Platin 1.619,09 1.624,16 % 0,66  
Paladyum 1.205,79 1.209,33 % 0,66  
Brent Pet. 72,91 72,91 % 0,66  
Altın Ons 4.046,51 4.047,06 % 0,66