Vergiler artmaya başladı

30.12.2014 10:59

Son güncelleme : 30.12.2014 10:59



Mobil telefon aboneliğinin ilk tesisinde maktu vergi tutarı 44,00 TL'ye çıkarıldı.





Mobil telefon aboneliğinin ilk tesisinde maktu vergi tutarını artıran Maliye Bakanlığı Tebliği Resmi Gazete'de yayımlandı.




Buna göre daha önce 40,00 TL olarak uygulanan maktu vergi, yüzde 10,11 olan yeniden değerleme oranı seviyesinde artırılarak 44,00 TL'ye çıkarıldı.




14:1411.623
Değişim :  1,23% |  140,88
Açılış :  11.559  
Önceki Kapanış :  11.483  
En Düşük
11.521
En Yüksek
11.626
BIST En Aktif Hisseler14:12
BRMEN 6,60 1.054.693 % 10,00  
KARCL 38,06 278.300.743 % 10,00  
SAYAS 36,96 4.925.955 % 10,00  
FORTE 88,05 43.239.468 % 9,99  
PNLSN 30,60 3.505.884 % 9,99  
14:12 Alış Satış %  
Dolar 50,1798 50,1831 % 0,07  
Euro 56,2361 56,2482 % 0,58  
Sterlin 67,2301 67,5671 % 0,56  
Frank 61,2154 61,5222 % 0,28  
Riyal 13,3444 13,4113 % 0,02  
14:12 Alış Satış %  
Gümüş ONS 52,51 52,57 % 0,66  
Platin 1.545,44 1.548,79 % 0,66  
Paladyum 1.027,43 1.031,15 % 0,66  
Brent Pet. 96,68 96,68 % 0,66  
Altın Ons 4.098,92 4.099,48 % 0,66