BASIN BÜLTENİ-Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim platformu JetFix’i kurumların kullanımına sundu

19.02.2019 13:15
BASIN BÜLTENİ-Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim platformu JetFix’i kurumların


Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim
platformu JetFix’i kurumların kullanımına sundu. Platform, kurumlara
sunduğu Livechat, Chatbot ve Omnichannel ürünleri ile kurumların
müşteri ilişkileri yönetimlerini daha hızlı ve verimli yapmalarına
imkân sağlıyor.
Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketlerinden
Türk Telekom, kurumlar için tamamen yerli, yeni nesil dijital müşteri
iletişim platformu JetFix’i hayata geçirdi. Kurumların müşterileri ile
gerçekleştirdikleri iletişim süreçlerini iyileştirmeyi zaman, maliyet
ve yönetim gibi alanlarda firmalara destek olmayı hedefleyen şirket,
JetFix’i 3 ana ürünle kurumlarla buluşturuyor. JetFix’in Livechat
ürünü ile kurumlara canlı mesajlaşma ve aynı anda çoklu müşteri
görüşmesi imkânı sağlanırken, Chatbot ürünü ile sanal asistan
üzerinden 7-24 mesajlaşma sunuluyor. Ayrıca, Omnichannel (çoklu kanal
yönetimi) ürünü ile kurumlar özellikle sosyal medya ve e-mail
kanallarından gelen talep, bilgi, öneri gibi tüm geri bildirimlerine
daha hızlı ve verimli yanıt verebiliyorlar.
Türk Telekom Strateji, Planlama ve İş Geliştirme Genel Müdür
Yardımcısı Fırat Yaman Er, "Türk Telekom olarak, mükemmel müşteri
deneyimi ve geniş ürün çeşitliliği yaklaşımımız kapsamında şimdi de
kurumlara JetFix ile destek veriyoruz. Bu yeni platformumuz ile
firmalar için müşteri iletişim kanallarını tekilleştiriyoruz. Böylece
kurumların faaliyet giderlerini azaltıyor, güvenli ve hızlı bir
şekilde müşteri hizmetleri sunabilmelerine imkân sağlıyoruz" dedi.

Türk Telekom’dan yapay zekâ tabanlı çözüm

Yapılan bilgilendirmede JetFix’in yapay zekâ tabanlı çözümü
Chatbot doğal dil işleme (NLP) ve kendini sürekli geliştirebilme
özelliği sayesinde Türkçe cümleleri kolaylıkla anlıyor ve müşteri ile
iletişim halindeyken konuşma diline uygun cevaplar verebiliyor.
Chatbot, ayrıca, kurumların talep ettikleri çeşitli platformlarla
entegre bir şekilde çalışarak kurumların müşterileriyle
gerçekleştirdikleri iletişim deneyimini üst seviyelere çıkarıyor.

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
10:1510.231
Değişim :  0,22% |  22,01
Açılış :  10.237  
Önceki Kapanış :  10.209  
En Düşük
10.214
En Yüksek
10.249
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler10:15
SEYKM 11,11 56.546.411 % 10,00  
ANELE 23,38 9.667.677 % 9,97  
SMRTG 63,50 201.626.915 % 9,96  
OSMEN 309,25 210.974.747 % 9,47  
YUNSA 89,55 92.083.721 % 8,68  
10:15 Alış Satış %  
Dolar 32,3783 32,3846 % 0,08  
Euro 34,7527 34,7649 % -0,08  
Sterlin 40,3581 40,5604 % 0,09  
Frank 35,4171 35,5947 % 0,26  
Riyal 8,5772 8,6202 % 0,00  
10:15 Alış Satış %  
Gümüş ONS 26,56 26,58 % 0,66  
Platin 956,54 958,27 % 0,66  
Paladyum 928,75 931,01 % 0,66  
Brent Pet. 83,97 83,97 % 0,66  
Altın Ons 2.301,22 2.301,55 % 0,66