Beşiktaş’ta seçimin ekimde yapılması planlanıyor

13.08.2018 06:22
Beşiktaş’ta seçimin ekimde yapılması planlanıyor


Akhisarspor karşılaşması öncesinde toplanan yönetim kurulunda
gündemin ana maddesi olağanüstü seçim oldu. Yönetim, seçimi ekim
ayında yapmayı planlıyor.
Beşiktaş’ta dün gerçekleşen Olağan Divan Kurulu Toplantısı’nda
Başkan Fikret Orman, olağanüstü seçim kararına gideceğini ve bu kararı
da bugün yapılacak olan yönetim kurulu toplantısında alacağını
açıklamıştı. Akhisarspor karşılaşması öncesinde Vodafone Park’ta
yapılan yönetim kurulu toplantısında gündemin ana maddesi seçim oldu.
Yönetim, seçimin ekim ayı başında yapılması hakkında görüştü.


IHA




18:0514.730
Değişim :  -0,03% |  -4,85
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.698
En Yüksek
14.871
BIST En Aktif Hisseler18:05
SERNT 11,22 505.711.752 % 10,00  
MOGAN 13,97 287.419.618 % 10,00  
PAMEL 92,40 156.582.151 % 10,00  
ESCOM 6,60 559.904.893 % 10,00  
SOKE 18,37 270.713.617 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4563 46,4638 % 0,04  
Euro 53,1215 53,1308 % -0,32  
Sterlin 61,2959 61,6031 % 9,21  
Frank 57,1999 57,4866 % 9,79  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,51 65,58 % 0,66  
Platin 1.677,03 1.679,39 % 0,66  
Paladyum 1.258,61 1.263,05 % 0,66  
Brent Pet. 77,41 77,41 % 0,66  
Altın Ons 4.185,79 4.186,43 % 0,66