Turkcell'in dijital çağı 'resmen' başladı

24.06.2021 11:07
Turkcell'in dijital çağı 'resmen' başladı


Yakın dönemde pandeminin etkisiyle hızlanan dünyanın geçirdiği değişim
ve dijital gelişmelerin ışığında, sunduğu servis ve hizmetleri
genişleten Turkcell, kurumsal marka yapılanmasında değişiklik yaptığı
yeni marka ekosistemini tanıttı. "Telekom operatörlüğünden çok daha
öte dijital markalar ekosistemine dönüşüm" olarak tanımlanan yeni
marka ekosistemi döneminde BiP, Dergilik, fizy, Paycell gibi tüm
dijital çözüm ve servis markaları tek Turkcell çatı markası altında
konumlanacak.

Açıklamada şöyle denildi:

"Yeni marka ekosistemi ile ilgili bilgiler veren Turkcell Pazarlamadan
Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Ergenekon, Turkcell olarak 27
yıldır Türkiye'nin lider operatörü olma yolculuğunda hedeflerinin her
zaman 'insan ve teknoloji arasında köprü kurmak' olduğunu belirterek,
"Teknoloji her gün gelişiyor, toplumların yapısı da bu gelişmenin
etkisiyle değişiyor. Biz de bu bağlamda dünyalar senin olsun diyerek
müşterilerimizin farklı ihtiyaçlarına yönelik farklı dijital
markalarımız ile çözümler sunduğumuzun altını çizmek istedik.
Biliyoruz ki artık herkesin telefonunun içinde bir dünyası var,
kimisinin dünyası müzik, kimisinin sinema, kimisinin de sosyal medya.
Bu noktada Turkcell'in kurumsal marka vizyonunu da bir telekom
operatörlüğünden çok daha öte, her an her durumda ve her platformda
müşterilerinin yanında olabilen dijital markalar ekosistemine
dönüştürdük" dedi.

Turkcell'in bugün dünyaya teknoloji ihraç eden, müşterilerinin değişen
ve gelişen talep ve ihtiyaçlarına uygun hizmetler sunan, benzersiz
altyapısıyla örnek gösterilen bir yapı halini aldığını dile getiren
Ergenekon, "Dünya pandeminin de etkisiyle hızlı ve büyük bir değişim
geçiriyor. Dijital okuryazarlık, dijital vatandaşlık tahmin edilenden
çok daha hızlı gelişiyor. Biz de bu değişim ve gelişim karşısında
markamızı dijital operatörden sınırların ötesine taşıyarak, daha
yenilikçi, daha genç, daha teknolojik ve daha hayatın içinden bir
ekosisteme dönüştürdük" diye konuştu.

Turkcell hattından bağımsız müşteri

Yeni ekosistemde müşterilerinin sadece Turkcell hattına sahip kişiler
olmadığını, hattan bağımsız olarak herhangi bir Turkcell ürününü
kullanan herkesin Turkcell'li olduğu bir yapıya dönüştüklerini
söyleyen Ergenekon, geliştirdikleri tüm ürün ve hizmetlerin 'şimdiki
normal'in, dolayısıyla yeni hayatımızın önemli parçaları halini
aldığını vurguladı. Alper Ergenekon, "Bizim için BiP'te sohbet eden de
fizy'de müzik dinleyen de Dergilik'ten gazete/dergi okuyup
alışverişini Paycell'den yapan da birer Turkcell'li. Müşterilerimiz
Turkcell'in kurum kültürünü ve kapsayıcılığını tüm şirketlerimizde
görecek" dedi.

Yeni kampanya söylemi: Dünyalar Senin Olsun

Ergenekon, müşterilerinin günlük hayatlarında ihtiyaç duydukları her
an Turkcell ekosisteminin sunduğu olanaklardan faydalanabileceklerini
daha etkili şekilde anlatabilmek için yeni kampanya söylemlerini
'Dünyalar Senin Olsun' şeklinde belirlediklerini ve bunun için yeni
bir reklam filmi bir de jingle hazırladıklarını belirtti.

Yeni reklam yüzleri Melis Sezen ve Barış Arduç oldu

Yeni ekosistemi oluştururken Turkcell markasını yenilediklerini
belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper
Ergenekon, geçirdikleri dönüşümü müşterilerine aktarabilmek için
hazırladıkları yeni reklam filmi yüzlerinin Melis Sezen ve Barış Arduç
olduğunu ifade ederek şunları söyledi: Rol aldıkları projelerle halkın
beğenisini kazanan iki isim yeni reklam serimizin yüzleri olacak.
Filmlerde ürün ve hizmetlerimiz çiftimizin hayatının her alanında
yanlarında olacak. Bu filmlerle Turkcell yeni marka dönüşümünü tüm
Türkiye'ye anlatacağız.

Logo renklerinde yeni etki

Yeni ekosistemde Turkcell'in ana marka olarak konumlandığını, Turkcell
çatısı altındaki bağımsız markaların ise yaşam alanlarının özgür
şekilde kurgulandığının altını çizen Ergenekon, yenilenen marka
hissini müşteriye daha iyi yansıtabilmek için Turkcell'le özdeşleşen
marka rengi lacivertin yanına sarı renk kullanımını da eklediklerini
söyledi. Alper Ergenekon, bağımsız markalarının logolarında da sarı
renk kullanımına yer verdiklerini sözlerine ekledi.

Emocanlar memleket yolcusu

Ergenekon, yeni marka konumlandırmasında Turkcell'in sevilen marka
yüzü olan Emocanların da unutulmadığını söyledi. Yeni dönemde
Emocanların müşterileri dinleyen ve onların ihtiyaçlarına uygun
çözümler üreten kişilikleriyle ön planda olacağını belirten Alper
Ergenekon, "Emocanları müşterilerimizin ihtiyaçlarını ilk elden
dinlemeleri için Türkiye'nin dört bir köşesine gönderiyoruz" diye
konuştu."

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




10:232.397
Değişim :  0,10% |  2,34
Açılış :  2.391  
Önceki Kapanış :  2.395  
En Yüksek
2.398
En Düşük
2.385
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler10:23
ACSEL 54,60 4.576.599 % 9,95  
IMASM 42,64 5.938.737 % 9,95  
LIDFA 6,09 9.413.002 % 9,93  
ORCAY 21,88 63.891.087 % 9,89  
ULUSE 189,50 32.658.776 % 8,53  
10:23 Alış Satış %  
Dolar 15,9405 15,9536 % 0,32  
Euro 16,7638 16,7877 % 0,18  
Sterlin 19,7439 19,8430 % -0,36  
Frank 15,9406 16,0366 % -0,02  
Riyal 4,2364 4,2576 % 0,20  
10:23 Alış Satış %  
Altın Ons 1.814 1.815 -0,49  
Altın Gr. 930 930 1,29  
Cumhuriyet 6.165 6.258 86,00  
Tam 6.134 6.292 81,00  
Yarım 2.965 3.044 39,18  
Çeyrek 1.487 1.522 19,59  
Gümüş.Ons 21,57 21,60 -0,05  
Gümüş Gr. 11,06 11,08 0,00  
B. Petrol 113 113 0,66