Yataş, ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı Belgesi aldı

16.04.2021 11:11
Yataş, ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi Standardı Belgesi aldı


Çağrı Merkezleri Derneği (ÇMD), Türkiye'de sunulan çağrı merkezi
hizmet kalitesinin uluslararası standartlara ulaşması için yaptığı
çalışmalar kapsamında, Bureau Veritas iş birliğiyle ISO 18295-1
Müşteri İletişim Merkezi Standardı'nı tüm sektörde yaygınlaştırmaya
devam ediyor.
Müşteri iletişim merkezlerine ilişkin tüm süreçlerin denetlendiği
ve değerlendirmeleri başarıyla tamamlayan şirketler arasına son olarak
Yataş da katıldı. Yataş'ın almaya hak kazandığı ISO 18295-1 Müşteri
İletişim Merkezi Standardı Belgesi, ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin
Ağılönü tarafından Yataş Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Bahar Dinç'e
takdim edildi.

Hizmet standartları önemli bir rekabet unsuru

ÇMD Yönetim Kurulu Başkanı Rengin Ağılönü, belgelendirme sürecini
başarıyla tamamlayan Yataş'ı tebrik ederken, sektörün sağlıklı bir
şekilde büyüyebilmesi için hizmet standartlarının belirlenmesine büyük
önem verdiklerini, bu anlamda ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezi
Standardı'nın özel bir rol üstlendiğini belirterek, "Çağrı
merkezlerindeki süreçleri kapsamlı bir şekilde ele alan bu
standartlar, firmalar için hem bir rekabet unsuru oluşturuyor hem de
onları hizmet kalitelerini artırmaları yönünde motive ediyor" diye
konuştu.

Global bir çağrı merkezi olma yolunda adım attık

Yataş Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Bahar Dinç ise "Amacımız,
müşteri hizmetlerimiz ile temasa geçen tüm müşterilerimizin kusursuz
bir deneyim yaşaması için yaptığımız tüm çalışmaları bu belge ile
tescil ettirmenin yanı sıra müşteri memnuniyetini esas alan bu iş
modelimizin dışardan, profesyonel kurum tarafından da değerlendirmesi
idi. Kovid-19 salgını döneminde de çağrı merkezi sektörüne değerleri
katkıları olan Derneğimizin yönlendirmelerine çok güvendiğimiz için,
süreci onlarla yürütmeyi tercih ettik" dedi.
Bu standartla birlikte global bir çağrı merkezi olmak yolunda
önemli bir adım attıklarını ifade eden Dinç, sözlerine şöyle devam
etti: "Teknolojik alt yapı, insan kaynakları ve idari süreçler,
müşteri hizmetleri süreçleri başlıklarında denetime girdiğimiz bu
standardın iyileştirme tavsiyeleri sayesinde, daha iyisini yapabilmek
için yeni partnerler veya yeni iş süreçlerini gündemimize aldık."

Foreks Haber Merkezi ( haber@foreks.com )
http://www.foreks.com
http://twitter.com/ForeksTurkey




'
11:4210.121
Değişim :  0,38% |  38,42
Açılış :  10.082  
Önceki Kapanış :  10.083  
En Düşük
10.046
En Yüksek
10.133
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler11:40
UZERB 990,00 9.325.800 % 10,00  
MMCAS 19,40 6.189.492 % 9,98  
OSMEN 257,00 7.315.505 % 9,97  
LMKDC 28,48 439.788.236 % 9,96  
BURCE 309,00 170.315.060 % 9,96  
11:40 Alış Satış %  
Dolar 32,3779 32,3897 % -0,10  
Euro 34,6611 34,7029 % -0,29  
Sterlin 40,0728 40,2736 % 0,01  
Frank 35,0089 35,1844 % -0,08  
Riyal 8,5233 8,5660 % 0,23  
11:40 Alış Satış %  
Gümüş ONS 26,58 26,62 % 0,66  
Platin 938,65 942,11 % 0,66  
Paladyum 951,65 955,60 % 0,66  
Brent Pet. 87,36 87,36 % 0,66  
Altın Ons 2.312,27 2.312,60 % 0,66