Almanya o santralleri kapanmaya zorlamayacak

24.11.2014 15:45

Son güncelleme : 24.11.2014 15:45



Almanya kömür yakıtlı santralleri kapatmaya zorlamayacak.





Alman hükümeti kömür yakıtlı santralleri kapatmaya zorlamayacak. Almanya Ekonomi ve Enerji Bakanı Sigmar Gabriel, 2020 yılına kadar yüzde 40 karbon salınımını düşürme hedefi için kömür yakıtlı santrallerin kapanması için zorlama yapmayacaklarını söyledi.


Gabriel, aynı zamanda salınımda ek düşüş gereğinin zorun olmasının henüz açık olmadığını belirtti. (Foreks)





18:0514.540
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4756 46,5062 % 0,07  
Euro 52,8242 52,9126 % -0,04  
Sterlin 61,1062 61,4125 % 8,87  
Frank 57,1239 57,4102 % 9,65  
Riyal 12,3382 12,4001 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,19 61,26 % 0,66  
Platin 1.634,66 1.639,81 % 0,66  
Paladyum 1.227,07 1.231,26 % 0,66  
Brent Pet. 75,86 75,86 % 0,66  
Altın Ons 4.058,83 4.059,31 % 0,66