Almanya o santralleri kapanmaya zorlamayacak

24.11.2014 15:45

Son güncelleme : 24.11.2014 15:45



Almanya kömür yakıtlı santralleri kapatmaya zorlamayacak.





Alman hükümeti kömür yakıtlı santralleri kapatmaya zorlamayacak. Almanya Ekonomi ve Enerji Bakanı Sigmar Gabriel, 2020 yılına kadar yüzde 40 karbon salınımını düşürme hedefi için kömür yakıtlı santrallerin kapanması için zorlama yapmayacaklarını söyledi.


Gabriel, aynı zamanda salınımda ek düşüş gereğinin zorun olmasının henüz açık olmadığını belirtti. (Foreks)





17:5913.742
Değişim :  -0,86% |  -118,70
Açılış :  13.900  
Önceki Kapanış :  13.861  
En Düşük
13.714
En Yüksek
13.935
BIST En Aktif Hisseler17:59
IHLAS 1,35 380.873.628 % 22,00  
EMPAE 144,10 544.254.261 % 10,00  
GENKM 19,03 1.316.693.726 % 10,00  
ISKUR 2.915.000,00 8.715.000 % 10,00  
A1CAP 10,80 183.900.574 % 9,98  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,1139 46,1249 % 0,04  
Euro 53,3253 53,3355 % 0,23  
Sterlin 61,6954 62,0046 % 9,92  
Frank 57,7915 58,0812 % 10,93  
Riyal 12,2633 12,3248 % 10,84  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,12 66,19 % 0,66  
Platin 1.733,73 1.737,88 % 0,66  
Paladyum 1.236,93 1.241,10 % 0,66  
Brent Pet. 91,04 91,04 % 0,66  
Altın Ons 4.293,47 4.294,05 % 0,66