Apple`dan `dövme` açıklaması

04.05.2015 10:30

Son güncelleme : 04.05.2015 10:43

Apple, akıllı saatinin bileğinde dövme bulunan kullanıcılar tarafından kullanılamadığı iddiası hakkında açıklama yaptı.



Yaklaşık bir haftadır, bilek bölgesinde dövme bulunan kişilerin mürekkebin Apple watch'un sensörünü devre dışı bırakması nedeniyle akıllı saati tam anlamıyla kullanamadığı iddia ediliyordu.

Konuyla ilgili ilk resmi açıklamasını yapan Apple, "Derinizdeki geçici veya kalıcı değişiklikler, bazı dövmeler gibi, kalp ritmi algılayıcısının performansını etkileyebilir" ifadelerine yer verdi.

ABD merkezli teknoloji devine göre, bu durum tüm dövme sahipleri için geçerli değil. Yetkililer, bazı dövmelerdeki mürekkebin ve renk koyuluğunun Apple Watch'taki kızılötesi algılayıcıları devre dışı bırakabileceğini belirtiyor.
 
Arıza dövme sahibi kullanıcıların konuyu Reddit ve Twitter gibi sosyal medya mecralarında dile getirmesiyle gündeme gelmişti.





17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5068 46,5282 % 0,05  
Euro 52,8403 52,9745 % 0,23  
Sterlin 61,0530 61,3590 % 8,78  
Frank 57,0886 57,3747 % 9,58  
Riyal 12,3532 12,4151 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,52 57,59 % 0,66  
Platin 1.582,20 1.593,92 % 0,66  
Paladyum 1.171,78 1.176,17 % 0,66  
Brent Pet. 73,44 73,44 % 0,66  
Altın Ons 4.001,11 4.001,78 % 0,66