Bakandan indirim müjdesi!

27.01.2016 11:26

Son güncelleme : 28.01.2016 09:06

Enerji Bakanı Albayrak, "Enerji fiyatlarında indirim için çalışmaya başladık. İndirim önümüzdeki dönemde tüketiciye yansıtılacak" dedi.



Enerji Bakanı Berat Albayrak, enerji fiyatlarında indirim hazırlığı olduğunu açıkladı.
 
NTV'nin sorularını yanıtlayan Albayrak şunları söyledi:

"Doğalgazda ciddi artışlar yaşandı. Türkiye gaz fiyatlarının artışlarından dolayı ciddi bir maliyetle karşı karşıya kaldı. Hükümet olarak artışları uzun süre sübvanse ettik.

Vatandaşlarımıza yansıtmadık. Uzun yıllar zarar ettik. Zamdan ziyade önümüzdeki fiyatlardaki düşmeye dayalı düşmesine dayalı süreci beraberinde getirir. Enerji fiyatlarında indirim için çalışmaya başladık.

İndirim önümüzdeki dönemde tüketiciye yansıtılacak" dedi. Albayrak, döviz fiyatlarındaki artışa rağmen akaryakıt fiyatlarında ciddi düşüş olduğunu belirtti.





18:0514.421
Değişim :  -0,50% |  -71,94
Açılış :  14.583  
Önceki Kapanış :  14.493  
En Düşük
14.375
En Yüksek
14.605
BIST En Aktif Hisseler18:05
SANEL 56,10 36.053.547 % 10,00  
BIGEN 68,20 94.183.435 % 10,00  
HATSN 61,60 317.917.088 % 10,00  
YAYLA 24,86 39.993.347 % 10,00  
TURGG 31,70 71.756.495 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,3137 46,3214 % 0,07  
Euro 53,8323 53,8768 % 0,18  
Sterlin 61,9260 62,2364 % 10,33  
Frank 58,2771 58,5692 % 11,86  
Riyal 12,3192 12,3810 % 11,35  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 70,64 70,70 % 0,66  
Platin 1.788,75 1.791,54 % 0,66  
Paladyum 1.352,24 1.356,17 % 0,66  
Brent Pet. 80,09 80,09 % 0,66  
Altın Ons 4.355,90 4.356,41 % 0,66