`Büyüme yüzde 2`yi yakalayacak`

19.11.2014 11:24

Son güncelleme : 19.11.2014 11:24



İspanya Merkez Bankası Başkanı Luis Maria Linde, ülke ekonomisinde büyümenin yılsonuna kadar yüzde 2 seviyesine ulaşacağını söyledi.





Senato Bütçe Komitesi'nde konuşan İspanya Merkez Bankası Başkanı Luis Maria Linde, 2015 yılında da büyümenin ortalama yüzde 2 olacağını öngördüklerini bildirdi.


Konuşmasında İspanya'nın 2015 yılı bütçesinin global ekonomideki belirsizlikler, özellikle Avrupa'daki belirsizlikler nedeniyle GSYH'ya yönelik aşağı yönlü risklere karşı kırılgan olduğunu ifade eden Linde bununla beraber 2015 bütçesinde yer alan öngörüleri güvenilir bulduklarını vurguladı. (Foreks)




17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2506 46,2874 % 0,19  
Euro 53,5271 53,6017 % -0,09  
Sterlin 61,8496 62,1596 % 10,19  
Frank 57,8976 58,1878 % 11,13  
Riyal 12,2955 12,3571 % 11,13  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,03 68,06 % 0,66  
Platin 1.711,67 1.731,23 % 0,66  
Paladyum 1.276,03 1.298,19 % 0,66  
Brent Pet. 86,79 86,79 % 0,66  
Altın Ons 4.219,10 4.219,65 % 0,66