Çin borsası `ayı piyasası`na girdi

15.01.2016 09:23

Son güncelleme : 15.01.2016 11:10

Çin`de Şanghay Bileşik Edneksi Aralık zirvesinden yüzde 20 düşerek ayı piyasası olarak tanımlanan duruma girdi



Çin'de Şanghay Bileşik Edneksi Aralık zirvesinden yüzde 20 düşerek ayı piyasası olarak tanımlanan duruma girdi.

Bloomberg'de yer alan habere göre, Çin ekonomisinde büyümenin yavaşlayacağı ve lokal para birimindeki zayıflamanın sermaye çıkışlarını tetikleyeceği endişeleri hisse senetlerine satış getirdi.

Şanghay Bileşik Endeksi Cuma günü yüzde 3.6 düşüşle 2,900.97 puana indi ve bu haftaki kaybını yüzde 9'a genişletti.

Çin en son ayı piyasasına, sermaye piyasası regülatörünün kredili işlemlerdeki rekor büyümenin ve düşük sermayeli şirketlerin fiyatlarının balon seviyelerine çıkmasının ardından tedbir alması ile birlikte girmişti.





11:5813.700
Değişim :  0,04% |  5,87
Açılış :  13.590  
Önceki Kapanış :  13.694  
En Düşük
13.580
En Yüksek
13.755
BIST En Aktif Hisseler11:56
GSDHO 5,94 541.306.486 % 10,00  
EMPAE 131,00 385.945.419 % 9,99  
GSDDE 13,65 141.153.450 % 9,99  
GUNDG 1.398,00 287.556.711 % 9,99  
ATSYH 83,35 1.025.872 % 9,96  
11:56 Alış Satış %  
Dolar 46,0969 46,1082 % 0,15  
Euro 53,0865 53,1004 % 0,04  
Sterlin 61,2921 61,5993 % 9,20  
Frank 57,6572 57,9462 % 10,67  
Riyal 12,2465 12,3079 % 10,69  
11:56 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,85 66,92 % 0,66  
Platin 1.763,36 1.767,65 % 0,66  
Paladyum 1.221,80 1.225,91 % 0,66  
Brent Pet. 97,49 97,49 % 0,66  
Altın Ons 4.286,59 4.287,23 % 0,66